×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیش از ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ ترانزیت شده که نصابی جدید در این حوزه به شمار می‌آید.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «جواد هدایتی» افزود: مرور عملکرد سنوات قبل درباره میزان ترانزیت جاده‌ای نشان می‌دهد بیشترین عدد مربوط به سال ۹۳ با ترانزیت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن بود که در سال ۱۴۰۲ میزان ترانزیت با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تنی، به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن رسید.

وی ادامه‌داد: ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته افزون بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بود که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است.

هدایتی همچنین اعلام‌کرد: در حوزه کالاهای نفتی، میزان ترانزیت افزون بر پنج میلیون و ۳۵ هزار تن بوده است که ۱۱۲ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches