×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ترافیک در محورهای اصلی مازندران منتهی به تهران سنگین است

اقتصادتهران: مرکز مدیریت راه های مازندران ترافیک در محورهای اصلی این خطه شمال کشور منتهی به تهران را در شامگاه یکشنبه با وجود پایان یافتن دور نخست سفرهای نوروزی سنگین اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، طبق گزارش این مرکز، با افزایش افزایش تعداد خودروها در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه، تردد خودروها در بیشتر مقاطع این محورها با کندی انجام می شود.

هم اکنون تردد در محور کندوان در هر دو مسیر در محدوده ‘ مرزن آباد ‘ تا ‘ دزبن ‘ سنگین و از تونل کندوان تا هزار چم هم نیمه سنگین است.

ترافیک در سایر مقاطع این محور هم پر حجم گزارش شده است.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده هراز هم در محدوده پلیس راه آمل و جنوب به شمال در محدوده ‘ لاسم ‘ تا تونل ‘ تکاور ‘ بسیار سنگین و در بقیه نقاط پر حجم است.

مرکز مدیریت راه های مازندران تردد خودروها در محور سوادکوه (قائمشهر به تهران) را نیز پر حجم گزارش کرده است.

محور کیاسر (ساری – سمنان) و جاده کناره هم یکشنبه شب از ترافیک عادی و روان برخوردار است و مشکل خاصی در حال حاضر وجود ندارد.

اداره کل هواشناسی مازندران نیز وضعیت جوی جاده های این استان را از عصر یکشنبه نیمه ابری اعلام کرده است.

براساس گزارش ستاد خدمات سفر مازندران، در دور اول تعطیلات نوروزی افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار دستگاه خودرو در محورهای این استان تردد داشتند که افزایش هشت درصدی را نسبت به مدت مشابه تعطیلات نوروزی گذشته نشان می دهد.

مازندران همچنین در این مدت حدود ۱۰ درصد ترددهای خودروئی کشور را داشت و رتبه چهارم را میان استان های کشور کسب کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches