شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

تداوم فرایند بازاریابی و تحویل محصول به مشتریان فولاد مبارکه

۶ تیر, ۱۴۰۴ - ۰۵:۴۹

تداوم فرایند بازاریابی و تحویل محصول به مشتریان فولاد مبارکه

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با اشاره به عملکرد سه‌ماهه نخست این شرکت، اظهار کرد: با وجود مشکلاتی همچون کاهش قیمت‌های جهانی و رکود بازار، بودجه شرکت محقق شده و تولید بر اساس سفارشات مشتریان ادامه دارد.

به گزارش اقتصادتهران، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، با اشاره به نقش کلیدی این شرکت در توسعه صنعتی کشور، گفت: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب و بزرگترین مجتمع صنعتی ایران، در طول سال‌های فعالیت خود با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده، اما همواره تلاش کرده تا ضمن عمل به مسئولیت اصلی خود در تولید محصولات فولادی، سهمی مؤثر در پیشرفت صنعتی کشور داشته باشد.

حیدری در ادامه با اشاره به چالش‌های اخیر در زیرساخت‌های کشور و مشکلات پیش‌روی بنگاه‌های اقتصادی، افزود: علیرغم تهدیدهای جدی در روزهای گذشته، فولاد مبارکه با حفظ ثبات در تولید، بلوغ و توانمندی خود را در شرایط دشوار اثبات کرده و فرآیند تأمین مواد اولیه و توزیع محصولات را به‌صورت بهینه مدیریت نموده است.

وی هشدار داد: در صورت توقف ورودی و خروجی فولاد مبارکه، قطعاً شوک بزرگی به صنایع بالادستی و پایین دستی وارد خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با اشاره به عملکرد سه‌ماهه نخست این شرکت، اظهار کرد: با وجود مشکلاتی همچون کاهش قیمت‌های جهانی و رکود بازار، بودجه شرکت محقق شده و تولید بر اساس سفارشات مشتریان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: برای حمایت از تولید داخلی، باید از واردات محصولاتی که در کشور تولید می‌شوند، جلوگیری شود.

حیدری همچنین صادرات و ارزآوری را از اولویت‌های اساسی فولاد مبارکه دانست و گفت: خوشبختانه حجم صادرات این شرکت در سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته و امیدواریم با وجود محدودیت‌های انرژی، این روند صعودی تداوم یابد.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها