×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تداوم خدمات رسانی بیمه دانا به فرهنگیان

ظرف یک سال و ۱۱ ماه گذشته ۲۱ میلیون خدمت یعنی بطور متوسط به ازای هر بیمه شده ۷ مرتبه در سال به معلمان عزیز و خانواده های معزز ایشان در سراسر کشور و در بخشهای بیمارستانی و‌ پاراکلینکی و دندانپزشکی و ….خدمت ارائه کردیم.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا در مراسم تقدیر از معلمان نمونه استان گیلان که توسط آموزش و پرورش استان برگزار شده بودحضور یافت و در حاشیه این جلسه از رضایت حداکثری آموزش و پروش استان گیلان و‌ سایر فرهنگیان کشور ابراز خرسندی کرد و‌ گفت: در قرارداد سال جدید بطور کامل بر پایه نسخه الکترونیکی و با مدل اعتباری بخش سلامت فرهنگیان را پوشش خواهیم داد تا این قشر فرهیخته با آرامش خاطر به تعلیم و تربیت فرزندان این کشور بپردازد. ایشان حفظ کرامت معلم را از مصادیق منشور اخلاقی بیمه دانا اعلام و‌گفت در بیمه دانا به همه مشتریان تکریم می شود و تکلیف شده به معلمان ایستاده خدمات داده شود تا شان و کرامت معلمان حفظ شود.

همچنین در این‌ مراسم نمایندگان مردم‌ گیلان در مجلس از خدمات بیمه دانا به فرهنگیان کشور تقدیر کردند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches