×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تداوم توسعه سامانه های نوین آبیاری

اقتصادتهران: استاندار قزوین گفت: اجرای سامانه های نوین آبیاری راهکار مناسبی برای استفاده بهینه از منابع آبی کشور و اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی است اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم.

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی عصر شنبه در آئین بهره برداری از طرح سامانه نوین آبیاری مزرعه روستای رحمت آباد از توابع بخش دشتابی شهرستان بوئین زهرا که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد، افزود: باید تمامی سعی و تلاش خود را برای صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی و اصلاح الگوی کشت به کار بگیریم.

وی ادامه داد: در سال های گذشته اقدام های خوبی برای اجرای سامانه های نوین آبیاری در استان صورت گرفت اما تاکنون به نقطه ایده آلی در این زمینه دست نیافته ایم.

وی خاطر نشان ساخت: امیدواریم کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی نیز در اجرای طرح های نوین آبیاری مشارکت گسترده ای داشته باشند تا شاهد تحول بخش کشاورزی و اقتصادی کردن این بخش باشیم.

بازدید از یک واحد تولیدی، دیدار با خانواده شهیدان علیرضا و اسکندر امینی و شرکت در جلسه شورای اداری بوئین زهرا از جمله برنامه های سفر یک روز استاندار قزوین به این شهرستان است.

برای اجرای سامانه نوین آبیاری مزرعه ۲۵ هکتاری روستای رحمت آباد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرستان بوئین زهرا در ۵۵ کیلومتری جنوب استان قزوین واقع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches