×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تداوم اجرای طرح “هبه “در منطقه ۲۰

تهران اکونومی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای طرح فرهنگی و معنوی هبه با هدف تامین کالاهای مورد نیاز نیازمندان در این منطقه جنوبی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: خانواده های نیازمند و کم برخوردار برای تامین کالاهای مورد نیاز زندگی، می توانند به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ مراجعه کنند و تحت پوشش طرح معنوی هبه قرار بگیرند.

نامداری با اشاره به اینکه طرح هبه بر اساس مشارکت خانواده هایی که اقلام مازاد و قابل مرمت خود را اهدا می کنند است، افزود: طرح هبه علاوه بر دستگیری از خانواده های نیازمند، روحیه نیکوکاری، نوع دوستی و پرهیز از اسراف در جامعه را نیز رواج می دهد.

وی رسیدگی به نیازمندان را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: با اجرای طرح معنوی هبه، فرهنگ انفاق و استفاده بهینه از اقلام و کالاهایی که سالم و قابل استفاده هستند نیز در جامعه نهادینه می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در پایان یادآور شد: متقاضیان استفاده از این طرح و خانواده هایی که می خواهند با اهدا کالا مشارکت کنند، می توانند به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری واقع در میدان سلمان فارسی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵۵۹۳۷۶۱۷ تماس بگیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches