×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۰  
true
true
تدارک ویژه بانک صادرات ایران برای مقابله با کرونا

اقتصادتهران: مدیر عامل بانک صادرات ایران با تشریح شیوه‌نامه مقابله با کرونا از آمادگی این بانک برای همراهی با برنامه ویژه دولت در دو هفته اول آذرماه برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی، در نشست هفتگی شورای مدیران این بانک، شیوه‌نامه چگونگی حضور کارکنان صف و ستاد، نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و مصون‌سازی و رعایت نکات بهداشتی را در دو هفته اول آذر ماه، تبیین کرد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اجرا شدن ضوابط و مقررات اعلامی از سوی دولت برای حضور حداکثر یک سوم کارکنان در استان‌ها و مناطق قرمز، حضور حداکثر نیمی از کارکنان در مناطق نارنجی و حضور حداکثر دو سوم کارکنان در مناطق زرد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در سطح شعب و ستاد بانک، گفت: شیوه‌نامه مورد نظر در دو هفته اول آذر ماه با توجه به شرایط ویژه کشور از سوی بانک صادرات ایران با جدیت به کار گرفته خواهد شد و تمامی امکانات بانک برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: نحوه حضور همکاران در شعب، نحوه ارائه خدمات بانکی و نحوه پشتیبانی و در عین حال تمرکز بیشتر بر ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک در شرایط پیش آمده مورد تاکید است.

صیدی با اشاره به اینکه خدمات پرداخت و نقل و انتقال وجوه حتی در ساعات نیمه‌شب نیز صورت می‌گیرد، گفت: موظف هستیم در شرایط ویژه نیز چراغ شعب بانک را روشن نگاه داریم و اینجاست که وجود نظام بانکی حتی در سخت‌ترین شرایط اهمیت خود را نشان می‌دهد. در تعطیلی احتمالی دو هفته پیش رو بانک‌ها شرایط تعطیلی ندارند و بار زحمات آن عمدتاً بر دوش همکاران در شعب است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر تدوین چگونگی پذیرش مشتریان در شعب اظهار کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از قابلیت‌های «صاپ»، «همراه بانک» و «سامانه شمس» برای کاهش هرچه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، مورد تاکید است و باید تلاش کرد تا خدمات از طریق نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پرداخت بانک به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد.

صیدی همچنین بر تداوم ضدعفونی کردن شعب، رعایت فاصله اجتماعی و در عین حال تسهیل شرایط مناسب فضای کار کارکنان و نظارت لازم در شعب تاکید کرد.

در این نشست موارد مختلف تسهیل خدمات رسانی به مشتریان از سوی مدیران ارشد بانک برای انتخاب بهترین راهکارها در اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مشتریان به بحث و بررسی گذاشته شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false