×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تدارک ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی برای دختران جنوب تهران

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲۰ در جشن ملی دختران که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان ری برگزار شد از دختران نمونه و برتر این منطقه جنوبی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ منصور کتانباف در جشن ملی دختران که در فرهنگسرای ولیعصر(عج) برگزار شد از دختران برتر و نخبه این منطقه جنوبی تجلیل کرد و در حاشیه این مراسم گفت: ده ها ویژه برنامه فرهنگی مذهبی برای دختران ۱۵ تا ۳۰ سال تدارک دیده شده است که همزمان با دهه کرامت، با محوریت مساجد، پایگاه های تابستانی و سراهای محله انجام می شود.

کتانباف با اشاره به اینکه این دهه مبارک از ۲۵ مرداد مقارن با تولد حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا ۴ شهریور روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد، افزود: رونمایی از یادمان بانوی ایثارگر، تکریم دختران محبه، جشن های محله ای، تقدیر و تجلیل ازبانوان صبر و استقامت، جشن های تکلیف دختران از جمله ویژه برنامه های این دهه است.

وی ترویج حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی را از مهمترین رویکردهای برنامه های تدارک دیده شده برشمرد و گفت: کارگاه های آموزشی هدفمند، مسابقه های فرهنگی و پرسش و پاسخ های مشاوره محور نیز برای دختران ۱۵ سال به بالا و مادران طی این ده روز اجرا می شود.

مراسم جشن ملی دختران با عنوان تجلیل از دختران برتر شهرری با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰، فرماندار ویژه شهرستان ری و امام جمعه شهرستان ری در حالی برگزار شد که ۴۰۰ نفر از دختران منطقه ۲۰ از ویژه برنامه های این مراسم اعم از سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، نمایش های آئینی بهره مند شدند و در پایان از دختران رتبه دار و ممتاز در رشته های علمی، هنری، ورزشی و قرآنی تقدیر به عمل آوردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches