×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تدابیر وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار محصولات کشاورزی

اقتصادتهران: محمود حجتی وزیر کشاورزی روز شنبه در نشست مشترک مدیران ستادی استان ها، با برشمردن تدابیر لازم برای تسهیل فعالیت های مرتبط با کشاورزی، بر لزوم استمرار آرامش حاکم بر بازار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حجتی در این نشست با بیان این که مدیریت کشاورزی نیازمند نگرش های جدید و تحلیل موضوعات روز است، اظهار کرد: با عنایت به شرایط مناسب تولید محصولات کشاورزی به ویژه کالاهای اساسی، باید با اتخاذ تدابیر مناسب، به نحوی عمل کرد تا وقفه ای در بازاررسانی محصولات کشاورزی ایجاد نشود و آرامش کنونی تا پایان تعطیلات نوروز بر بازار حاکم باشد.

حجتی ادامه داد: آمادگی های لازم برای تامین نهاده ها در مناطق سردسیری و همچنین خرید کلزا و گندم در مناطق گرمسیری ضروری است. باید شرایطی فراهم شود که نهاده های تولید به ویژه در صنعت دامپروری توسط تولیدکنندگان تامین شود.

حجتی با تاکید بر اینکه مدیریت تولید را باید متناسب با تقاضا و از ابتدا تا انتها به صورت حلقه های به هم پیوسته دنبال کرد، تصریح کرد: حضور مجموعه وزارت جهاد کشاورزی باید منجر به تسهیل امر کشاورزی شود. مدیران سازمان ها باید با برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه های تابعه و دستگاه های مرتبط بیرونی، زمینه تسهیل کار کشاورزان را فراهم کنند تا تولیدکنندگان فقط دغدغه تولید داشته باشند.

وی با بیان این که کشاورزی در حوزه تولید و مصرف فعالیتی وقفه ناپذیر و متاثر از اقدامات و رفتارهای پیرامونی است، یاد آور شد: با توجه به پیشرفت های دانش و تکنولوژی های کشاورزی باید نگرش ها، شیوه ها و ابزارهای جدید را در مدیریت ها اعمال کرد.

وی ادامه داد: لازم است از اتخاذ تصمیمات موردی پرهیز و نسبت به تدبیر و تمهید و وضع رویه ها، دستورالعمل ها و موازین عمومی و اعلام آن به مردم اقدام شود تا متقاضیان نیاز به مراجعه به مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نداشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches