×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۴٨۵ میلیارد ریال از منابع مالی برای انعقاد قراردادهای اتمام مسکن مهر در نظر گرفته شده که بخشی از آن نیز صرف خرید قیر برای تکمیل زیرساخت ها می شود.

عباس پورسلان روز شنبه در نشست شورای مسکن خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: ٧٧ هزار و ٧٢٠ واحد مسکن مهر خوزستان برای خوزستان برنامه ریزی شده که نسبت به دیگر استان های کشور، رقم بزرگی است.

وی در خصوص وضعیت مسکن مهر در استان گفت: ٣۴ هزار واحد مسکن خود مالک و ۵٣ هزار مورد مسکن دولتی در مسکن مهر برنامه ریزی شده که٨٠ درصد مسکنهای خود مالک و ۵۵ درصد مسکنهای دولتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: ٢١ هزار واحد خود مالک و ۵٣ هزار واحد دولتی مسکن افتتاح شده و پیش بینی می شود که مسکن مهر در بخش خود مالک موفقیت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: ٢۶ هزار واحد مسکن مهر در استان باقی مانده که هدف گذاری برای واحدهای با بیش از ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شده است.

پورسلان یادآور شد:١٩ هزار واحد دولتی مسکن مهر استان بالای ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در مجموع حدود ١۵ هزار واحد باقی مانده که برخی از آن ها فاقد متقاضی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: برای امسال هشت هزار واحد و سال آینده حدود ٩ هزار واحد مسکن مهر هدفگذاری شده اند.

مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در خصوص وضعیت شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر مسکن مهر استان اظهار کرد: تاکنون قرارداد ۱۴ هزار و ۵۷۶ واحد مسکن مهر بسته شده که تعداد ۱۲ هزار و ۳۹۸ واحد آن به اتمام رسیده و یک هزار و ۴۲۸ واحد نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد داشته اند.

وی یادآور شد: خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر این شهرها، در بحث آب ۸۹ درصد، در برق ٧٨ درصد، در زمینه فاضلاب ۸۰ درصد و در بحث گاز ۵۴ درصد کامل شده اند.

انصاریان گفت: با توجه به مشکلات و کمبودها در بحث خدمات زیربنایی، آسفالت معابر و مسیرهای پیاده رو باید اعتبار ویژه ای برای حل این مسائل در نظر گرفته شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches