شنبه, ۲۹ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

تحول دیجیتال بیش از آنکه تحول فرآیند‌ها باشد، تحول نگاه‌هاست

۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲

تحول دیجیتال بیش از آنکه تحول فرآیند‌ها باشد، تحول نگاه‌هاست

اقتصادتهران: بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در همایش فرصت‌های تولید محتوا و کسب و کارهای دیجیتال گفت:همایش فرصت‌های تولید محتوا و کسب و کارهای دیجیتال با حضور جمعی از مدیران استارتاپ‌ها، مدیران حوزه کسب و کارهای دیجیتال و اهالی رسانه با تمرکز بر ایجاد اشتغال برای صاحبان ایده با تمرکز بر پلتفرم چارخونه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر شنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه همایش فرصت‌های تولید محتوا و کسب و کارهای دیجیتال در سالن آمفی‌تئاتر ایرانسل برگزار شد و محمدرضا بهمنی رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، سعید رسول اف، مدیرعامل ژوبین و بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در خصوص تحول در حوزه دیجیتال سخنرانی کردند.

در این همایش بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل با تأکید بر اهمیت «تغییر» و تاثیرات شگرف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تکنولوژی در طول تاریخ بشر گفت: «تحول دیجیتال(digital transformation) همان تغییر مهم زمان ماست. اعتقاد ما به عنوان اپراتوری که از دیرباز وظیفه اصلی مان ایجاد ارتباط (connectivity) بوده، بر این است که ما در مرکز این تغییرات قرار داریم. این بار نه فقط برقراری ارتباط بین انسان ها، بلکه ارتباط بین کسب و کار ها، بین پلتفرم ها، بین اشیاء و بطور کلی ارتباط بین ایده ها را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم.»

وی تأکید کرد: «۵ حوزه مهم در تحول دیجیتال یعنی «رقابت»، «مشتریان»، «ارزش‌ها»، «داده‌ها» و «نوآوری»، نیاز به «نگرش جدید» در حوزه کسب و کار را ضروری می‌کند.»

عباسی همچنین با توجه به پیشگامی ایرانسل برای تحقق تحول دیجیتال ادامه داد: «ما اعتقاد داریم تحول دیجیتال بیش از آنکه تحول فرآیند ها باشد، تحول نگاه ها است. این مهم جز با ارتباط تنگاتنگ و تعاملی میان ذی نفعان کلیدی اقتصاد دیجیتال محقق نمی شود.»

وی همچنین در خصوص توسعه زیرساخت‌های موثر در حوزه دیجیتال گفت: «ما در ایرانسل بر آنیم تا با توسعه زیرساخت های موثر، ایجاد و بهبود فرآیند های لازم، طراحی مدل های کسب و کار جدید، و ارائه راهکارهای یکپارچه به شرکای تجاری و مشتریان خود جریان تحول دیجیتال را در ایران راهبری کنیم.»

مدیرعامل ایرانسل در خصوص «چارخونه» نیز گفت: «پلتفرم چارخونه ابزاری است که تلاش کرده تا ارتباط بین اجزای اکوسیستم را  تسهیل کند. امروز ما نه تنها شرکت‌های تولید کننده محتوا، ناشران، ارائه دهندگان و عرضه کنندگان سرویس، بلکه یکایک توسعه دهنده‌ها و صاحبان ایده و مهارت را شریک تجاری خود می دانیم و برای بهره برداری حداکثری از پتانسیل آنها این پلتفرم را توسعه داده‌ایم.»

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها