×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

دادگاه عالی انگلستان، دستور العمل تحریم وزارت خزانه داری و مصوبه تحریم پارلمان این کشور را غیرقانونی خواند و حکم بر ابطال آن صادر کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، بانک ملت پس از سال ها تلاش و پیگیری مستمر در محاکم مختلف انگلستان و بهره گیری از حقوقدانان برجسته، موفق شد رای قاطع و صریحی را از عالی ترین مرجع قضایی انگلستان مبنی بر غیرقانونی بودن دستورالعمل تحریم وزارت خزانه داری و مصوبه تحریم پارلمان انگلستان مصوب اکتبر سال ۲۰۰۹ اخذ کند.

بر اساس رای صادره در دادگاه عالی انگلستان، تحریم بانک ملت از سوی دولت انگلستان که در راستای وضع تحریم گسترده اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران صادر شده بود، “غیر قانونی”، “غیر متعارف”، “غیر متناسب” و خارج از ضوابط و مقررات حقوقی پذیرفته شده در نظامات حقوقی اعلام شد.

این گزارش حاکی است، به ثمر نشستن تلاش های حقوقی بانک ملت در رسیدگی قضایی یکی دیگر از پرونده های تحریم اقتصادی آن هم در بالاترین مرجع قضایی بریتانیا، بار دیگر حقانیت فعالیت های این بانک و عدم مشروعیت تحریم های اقتصادی گسترده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند.

پیش از این و در روز ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۳ نیز، بانک ملت موفق شده بود رای قاطع و صریح بر عدم مشروعیت تحریم اقتصادی اتحادیه اروپا علیه خود را اخذ کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches