×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از پرستاران پرتلاش و نمونه منطقه۱۴

اقتصادتهران: آئین تجلیل از پرستاران نمونه و پرتلاش دارالمومنین تهران با حضور شهردار منطقه ۱۴ در بیمارستان بعثت برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴؛ امیر یزدی شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک و بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) که پیام آور حادثه عظیم کربلا و اسوه پایداری و فداکاری است، از زحمات شبانه روزی پرستاران با سابقه بیش از ۲۰سال همچنین پرستاران نمونه قدردانی به عمل آورد.

یزدی با یاداوری مجاهدت پرستارانی که در دوران دفاع مقدس هر لحظه با شنیدن صدای آژیر و طی عملیات‌ها به نجات مجروحان می شتافتند، تاکید کرد: بدون تردید یاد و خاطره شهدای خدمت عرصه سلامت  چه در آن دوران و چه در دوران شیوع کرونا با وجود از خودگذشتگی پرستاران برای درمان مردم همیشه زنده و در یادها ماندی است.

شهردار منطقه با ابراز تاسف برای نسل کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی در فلسطین و شرایط سختی که برای بیماران و کادر درمان غزه درجریان است، گفت:  قلب امام زمان(عج) برای این کشتار زنان و کودکان ناراحت است ولی ما اطمینان به سخنان رهبر داریم که فرموند اسراییل نابود می شود.

وی در پایان با بیان اینکه کشور عزیزمان پس از انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی و درمان پیشرفت قابل توجه ای داشته و از بسیاری از کشورهای همسایه پیشی گرفته‌ام و همه اینها مرهون تلاش شما عزیزان است، تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان و بویژه پرستاران منطقه در همه دوران و به ویژه در شرایط سخت ثابت کردند که همراه و یاور مردم و بیماران بوده و هستند، از این رو به نمایندگی از اهالی دارالمومنین تهران قدردان تلاش‌های این عزیزان بویژه پرستاران قدیمی، باسابقه زیاد و نمونه این بخش از پایتخت هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches