×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تجربیات کشاورزان نمونه مکتوب شود

اقتصادتهران: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید تجربیات کشاورزان نمونه برای استفاده دیگر کشاورزان استان مکتوب و آرشیو شود.

آیت الله علی خاتمی روز سه شنبه در سی و دومین دوره معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان زنجان افزود: ارتقا کشاورزان و بکارگیری دانش و تجربیات افراد موفق و برنامه ریزی های کارشناسان موجب افزایش کشت محصولات و موفقیت آنها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: کشاورزان و دامداران واسطه بروز و ظهور روزی از سوی خداوند بر بندگان هستند.

حجت الاسلام خاتمی یادآورشد: شمار زیاد کشاورزان نمونه استان زنجان بیانگر آن است که ظرفیت ها و قابلیت های قابل توجهی در این بخش استان وجو دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۳۱ درصد از شاغلان استان در بخش کشاورزی هستند که این رقم در سطح کشور ۱۸ درصد است.

حسین جعفری اظهارکرد: راه برای تولید محصولات کشاورزی هموار و نیازمند تلاش مضاعف از سوی کشاورزان است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی قبل از این ۲ ماموریت تامین امنیت غذایی و کاهش فقر و ایجاد ثبات در تامین مواد غذایی داشت، افزود: تولید محصولات با کیفیت و حفظ منابع آب و خاک از دیگر ماموریت های این سازمان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اعلام کرد: سالجاری برای گزینش کشاورزان علاوه بر تولید توجه ویژه به ارتقای بهره وری و افزایش عملکرد در واحد سطح بود که از کمترین آب برای تولید بیشترین محصول استفاده کند.

جعفری ادامه داد: امسال بیش از ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات نوین آبیاری اختصاص یافت که از این میزان ۳۴ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز زمین های کشاورزی به آبیاری نوین محدودیتی وجود ندارد و کشاورزان در این خصوص اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches