×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تثبیت حرمت پزشکان اولویت اول نظام پزشکی است

اقتصادتهران: رئیس کل سازمان نظام پزشکی اولویت‌های این سازمان در چهار سال پیش رو را تشریح کرد و تثبیت حرمت و منزلت جامعه پزشکی را نخستین اولویت این سازمان خواند.

به گزارش ایسنا، دکتر ایرج فاضل در مراسم معارفه خود که امروز در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد ضمن اشاره به روند برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: این انتخابات نیز با تمام زیر و بم‌هایش انجام و قرار شد منتخبان مسئولیت نظام پزشکی در چهار سال آینده را برعهده داشته باشند.

وی افزود: از صمیم قلب معتقدم که در این مملکت پزشکی بیشترین و بهترین وظیفه را در مقایسه با موارد دیگر انجام می‌دهد. ما پزشکانی وظیفه‌شناس، صبور و کارآمد داریم. به همت پزشکی کشور است که همواره در ارزیابی‌ها، بهداشت و درمان همچنان کارآمدترین بخش جامعه است و با وجود تمام کمبودها و گاهی نامهربانی‌ها پزشکان ما به بهترین شکل وظایف خود را انجام می‌دهند.

فاضل بزرگترین اولویتش در سازمان نظام پزشکی را تثبیت حرمت و منزلت پزشکی در جامعه خواند و گفت: به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم این حرمت و قداست خدشه‌دار شود چرا که اساس کار طبابت، خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها است. ما پزشکان و اصحاب پزشکی باید سعی کنیم که بیماران از نزد ما راضی و خشنود بازگردند چرا که رضایت مردم رضایت خداست و این موضوع همت می‌خواهد. بر همین اساس استدعایم از همکاران است که همت کنند تا بیماران راضی روانه شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches