×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تایید شهادت ۳ تن از نیروهای ناجا در خیابان پاسداران تهران

اقتصادتهران: سخنگوی ناجا خبر شهادت سه تن از نیروهای انتظامی را در درگیری های روز دوشنبه در خیابان پاسداران تایید کرد و گفت: عوامل فریب خورده این اتفاق دستگیر شدند.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا با تایید حوادث رخ داده در خیابان پاسداران تهران گفت: عوامل فریب خورده در اقدامی خبیثانه سه مامور پلیس را در این خیابان با استفاده از یک دستگاه اتوبوس به شهادت رساندند.

سرگرد غفاری یک مسول در دفتر اطلاع رسانی ناجا نیز در گفت وگو با ایرنا گفت که عامل این جنایت به همراه ۸ نفر دیگر دستگیر شدند.

به گفته این مقام مسول، اوضاع در خیابان پاسداران هم اکنون تحت کنترل نیروهای انتظامی است.

جمعی از دراویش گنابادی عصر روز دوشنبه در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران محدوده کلانتری ۱۰۲ ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، ۳ مامور پلیس را در حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.

این گروه از دراویش در جریان این اقدام تهاجمی خود برای ایجاد درگیری با مردم و نیروهای انتظامی، با یک دستگاه اتوبوس به شکلی کاملا تهاجمی در خیابان پاسداران به سمت مردم، خودروها و نیروهای انتظامی حمله کردند.

این اقدام وحشیانه مهاجمین منجر به خسارت دیدن بسیاری از خودروها در مسیر خیابان و همچنین مصدومیت جمعی از عابران شد.

مصدومان این حادثه از جمله عابران پیاده و ماموران انتظامی توسط عوامل اورژانس و نیروهای پلیس به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای انتظامی به رغم هشدار و تذکر برای متفرق کردن مهاجمان، به دلیل بی توجهی این افراد ضمن بستن خیابان برای حفظ امنیت شهروندان، اقدام به شلیک تیرهوایی و استفاده از گاز اشک آور کردند.

با توجه به اقدامات تهاجمی و مخرب معترضین، نیروهای انتظامی در اقدامی سریع با حضور و استقرار در محل ضمن کنترل اوضاع و برقراری نظم، عوامل اصلی ایجاد آشوب و درگیری را بازداشت کردند.

در همین ارتباط و براساس اعلام سخنگوی نیروی انتظامی، نیروهای پلیس مستقر در محل موفق شدند در کوتاهترین زمان ممکن عوامل اصلی به شهادت رساندن ۳ مامور انتظامی را شناسایی و دستگیر کنند.

نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت شهروندان و پیشگیری از بروز هرگونه درگیری، محدوده تحت کنترل گرفته و از تردد افراد در محل جلوگیری کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches