×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید معاون رییس جمهوری بر آشنایی مردم با حقوق شهروندی

اقتصادتهران: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: آشنایی آحاد مردم جامعه با حقوق شهروندی و کسب مهارت های لازم برای دفاع از حقوق خود راه توسعه اجتماعی کشور و دستیابی به جامعه سالم است.

به گزارش ایرنا معصومه ابتکار، عصر پنجشنبه در کارگاه آموزشی ارتقای توان افزایی و تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده در شیراز، با اشاره به منشور حقوق شهروندی که از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شده، بیان داشت: این منشور به زبان ساده، تک تک افراد جامعه را با حقوق خود و دیگران آشنا و مسئولیت افراد جامعه در برابر یکدیگر را تبیین می کند.

وی، فراگیری مهارت های مرتبط با حقوق شهروندی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: انتظار این بود که نظام آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بخشی از این مهارت هارا به افراد جامعه می آموختند.

ابتکار افزود: شاید در دوره های پیشین به اینگونه مهارت ها کمتر توجه می شد اما هم اینک دولت به این موضوع توجه ویژه ای دارد و همین امر تاکیدی بر اهمیت این مهارت هاست.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش پیرامون اجرای طرح تاب آوری اجتماعی، اظهارداشت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، این طرح را در سال های اخیر با هدف شناخت آسیب های اجتماعی، راه برون رفت از این آسیب ها و توان افزایی جامعه اجرا کرده است.

ابتکار افزود: این طرح که با رویکردی علمی، تخصصی و با بهره گیری از تجربیات کشورمان و سایر کشورها شکل گرفته هم اینک در دستگاه های مختلف اجرایی شده و نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ارتقای توان افزایی و تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده که از سوی اداره کل بهزیستی فارس برای شماری از زنان و دختران در معرض آسیب و زنان خشونت دیده زیر پوشش این اداره کل، برگزار شده، بیان داشت: امیدواریم افرادی که در اینگونه کارگاه های آموزشی شرکت می کنند، با آموزش هایی که برای توانمند سازی به آنها ارایه می شود، بر مشکلات پیروز شوند و شرایط خود را تغییر دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches