×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید مدیرعامل پست بر گسترش تفکر سیستمی

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت پسن، در نشست گروه پستی ۸ تاکید کرد: گسترش تفکر سیستمی در تمامی بخش ها افزایش رضایتمندی مشتریان و ذی نفعان و مدیریت بهینه امور را موجب می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، صبح امروز نشست گروه پستی۸ با حضور مهندس مهری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و استان های تهران،خراسان رضوی، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس و مازندران که اعضای گروه مذکور را تشکیل می دهند برگزار گردید.

مهندس مهری هدف از شکل گیری این گروه را هم اندیشی، تبادل نظر و انتقال تجارب موفق پستی عنوان و اظهار امیدواری کرد:با تعیین و شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعه و همچنین نوآوری، خلاقیت و ارایه سرویس های جدید عملکرد شبکه ارتقا یابد.

وی در ادامه به بررسی عملکرد ۸ ماهه پست پرداخت و درخصوص کاهش ترافیک طی سال جاری بیان داشت: کاهش ترافیک موجود به دلیل شفاف سازی آمار، حذف قراردادهای قبوض خدماتی و رکود اقتصادی می باشد که می بایست راهکارهای موثری در جهت مرتفع نمودن این مهم ارایه گردد.

مدیرعامل با اشاره به وضعیت شبکه خواستار هم فکری، تحرک بیشتر و پویایی در جهت نیل به سرآمدی مجموعه در میان نهادهای خدمت رسان شد.

وی با بیان این که تحول پست و عبور از وضعیت موجود تلاش مضاعفی را می طلبد افزود:باید به گونه ای جهت گیری و حرکت کنیم که ثبات و دوام مجموعه را رقم زنیم.

رییس هیات مدیره با اشاره به شعار سال جاری با عنوان “پست هوشمند در خدمت مردم” در تشریح هوشمندسازی گفت: هوشمندی به معنای بهره وری بالا و کاهش هزینه ها است.

مهندس مهری بررسی کیفیت خدمات را از منظر مشتری ضروری خواند و اظهار داشت: خدمت با کیفیت در رضایت مشتری، کاهش قیمت تمام شده و ارایه خدمت سریع خلاصه می شود.

وی کیفیت و اعتماد را دو مقوله وابسته خواند و گفت: مادامی که پست انتخاب نخست مردم باشد این بدین معناست که آنها شبکه را معتمد خود می دانند.

مدیرعامل ادامه داد: باید براساس نیازهای مردم خدمات را سریع طراحی کنیم در غیر این صورت مشتری خدمات را از شبکه های موازی تامین می کند و پست از عرصه رقابت حذف خواهد شد.

وی درهمین ارتباط بر ساده سازی فرایندها و افزایش سرعت سیر تاکید کرد و گفت: باید توجه ویژه ای به سرویس های رقابتی معطوف گردد و با استفاده از سرمایه اعتماد مردم به شبکه و ارایه خدمات با کیفیت وفاداری مشتری را به مجموعه حفظ نماییم.

رییس هیات مدیره افزود: می بایست قیمت تمام شده خدمات کاهش یافته تا در عرصه رقابت باقی بمانیم.

وی تاکید کرد: می بایست جهت گیری سرمایه گذاری ها به سوی تولید ترافیک؛ افزایش درآمد؛ کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت خدمات به ویژه کاهش مدت سیر مرسولات، ارتقای اعتماد عمومی، کالا، خدمات و اسناد باشد.

مدیرعامل در همین ارتباط عنوان کرد: توزیع اسناد نیازمند تامین زیرساخت های امنیتی و تعریف سازوکارهای مشخص می باشد.

مهندس مهری مشارکت با بخش خصوصی را ضروری دانست و افزود:برون سپاری فعالیت ها باید مدنظر قرار گرفته چرا که کاهش قیمت تمام شده و تسریع و تسهیل فرایندها را موجب می گردد.

وی با اشاره به کاهش پست نامه در دنیا و جهت گیری به سوی کالا، خدمات و اسناد تصریح کرد:باید پست ایران نیز ضمن تغییر رویکرد، خود را با دنیا همسو نموده تا تداوم شبکه را تضمین نماید.

رییس هیات مدیره با توجه به از دست دادن برخی قراردادها آینده نگری را لازمه بقای مجموعه دانست و گفت: اصلاح و مهندسی مجدد فرایندها و فراهم آوری زیرساخت های لازم  برای تحول شبکه ضروری است.

مدیرعامل بانک های اطلاعاتی کد پستی را بسیار ارزشمند برشمرد و بیان داشت: صحت و دقت اطلاعات در مقوله کدپستی از اهمیتی به سزا برخوردار است چرا که این بانک ها در آینده می تواند مبنای بسیاری از سرویس های دارای ارزش افزوده باشد.

گسترش تفکر شرکتی و نگاه اقتصادی؛ نظارت مستمر بر زیرمجموعه؛ کاهش ریزش درآمد؛ توجه به سرویس های جدید به ویژه پست مالی؛ پرداخت براساس ارزیابی عملکرد؛ گسترش تعامل با مسئولین استان؛ انتقال تجارب موفق؛ نوآوری؛ ارتقای بهره وری و کارایی مهم ترین محورهای مورد تاکید رییس هیات مدیره در این جلسه بود.

وی در پایان خواستار عزم جدی و همگانی مجموعه در جهت تحول و ترسیم افقی روشن برای پست کشور شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches