×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید مدیرعامل بانک ملی بر ضرورت تحول و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب

مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت‌های اصلی بانک است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در مراسم معارفه «حمید مومنی» سرپرست معاونت امور شعب و «سیدرضا خادمی» سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع «حسن مونسان» معاون سابق امور شعب و «احمد بهکار مرام» رئیس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد؛ گفت: هدف این تغییرات مدیریتی ارتقای ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیاز‌های مشتریان است. وی با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک، افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها، نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آنها ارزیابی شود. وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک، بیان کرد: ایجاد عدالت در انتصابات موجب می‌شود تا کارکنان باانگیزه بیشتر علاوه بر افزایش مهارت‌ها و دانش بانکی، در مسیر خلاقیت و پشتکار قدم بردارند و باانگیزه بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند. دکتر نجار زاده ادامه داد: حق و عدالت باید در حق کارکنان رعایت شود و تنها ملاک واقعی برای انتصابات باید شایستگی و توان آنها برای مدیریت بخش مربوطه باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان با تقدیر از خدمات حسن مونسان و احمد بهکارمرام، بر توانمندی‌های حمید مومنی و سید رضا خادمی در سمت‌های جدید تاکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches