×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید رئیس کل گمرک ایران بر ضرورت تکریم گردشگران ایرانی در مرزهای ترکیه

اقتصادتهران: معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در دیدار با معاون وزیر گمرک و تجارت ترکیه، بر ضرورت تکریم گردشگران و مسافران ایرانی در مرزهای زمینی و گمرکات دو کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، فرود عسگری که در راس هیاتی جهت مذاکره با مقامات گمرکی و اقتصادی ترکیه در آنکارا به سر می برد، با آشچی قائم مقام وزیر گمرک و تجارت ترکیه دیدار و مذاکره کرد.

وی در این دیدار، توسعه پایانه های مرزی در جهت تسهیل در عبور و مرور مسافران و کامیونهای حامل بار را از برنامه های در شرف اجرای گمرکات ایران ذکر کرد.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت همکاریهای گمرکی و بازرگانی با طرف ترک به مذاکره و رایزنی پرداخت.

عسگری در این دیدار بر عزم مقامات جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط اقتصادی و تجاری با ترکیه تاکید کرده و نقش گمرکات دو کشور را در این خصوص مهم عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، ایران و ترکیه برای ارتقای روابط تجاری خود تا سقف سالانه ۳۰ میلیارد دلار هدف گذاری کرده اند ولی هنوز روابط بازرگانی و تجاری دو طرف در حد یک سوم این رقم تعیین شده است.

همچنین سالانه بیش از ۱٫۷ میلیون نفر ایرانی به عنوان گردشگر وارد ترکیه می شوند و ایران از بازارهای مهم برای صنعت گردشگری ترکیه محسوب می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches