×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تاکید جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران بر ساماندهی تشکلات صنفی

دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران بر ساماندهی ۳ هزار و ۳۰۰ تشکل صنفی در بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار تهران اکونومی، حسین روازاده در یک نشست خبری ضمن بیان این مطلب گفت: ساماندهی تشکلات صنفی در بخش کشاورزی موجب افزایش و ساماندهی تولید شده که این موضوع به نوعی حمایت از کشاورزان محسوب می شود.

دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با تأکید بر فعال‌سازی پرواربندی کشور افزود: در حالی که سال ۸۱ و ۸۲ میزان واردات گوشت کشور ۲۰ هزار تن بود در اثر غیرفعال شدن دامداری‌ها میزان واردات گوشت به ۳۰۰ هزار تن در سال رسیده که این میزان باعث بیکاری یک میلیون نفر می‌شود.

وی همچنین در مورد قیمت گوشت قرمز افزود: در حال حاضر گوشت قرمز بدون چربی در اردبیل به قیمت کیلویی ۲۰ هزار تومان فروخته می شود که این گوشت در تهران قیمتی معادل ۲۱ هزار تومان باید داشته باشد در حالی که اینطور نیست و در نتیجه ضرورت کنترل نهادهای نظارتی احساس می شود زیرا در غیر اینصورت سود حاصل از تولید تنها به جیب دلالان می‌رود.

روازاده تاکید کرد: دولت یازدهم باید به ساماندهی بانک، بیمه و بورس بپردازد و کشت صنعت‌های بلااستفاده را فعال کرده و استاندارد سازی محصولات غذایی را در اولویت قرار دهد.

وی با تاکید بر ساماندهی راس های سرگردان تصریح کرد: در حالی که طی سال های گذشته ۷۰ هزار رأس گوسفند در کشت و صنعت مغان عمل‌آوری می‌شد در شرایط کنونی تولیدی وجود ندارد در حالی که این میزان پرورش گوسفند باعث تولید ۱۰۰هزار تن گوشت می‌شد.

وی با بیان این که، جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌ها از دیگر انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران است گفت: در سه دهه گذشته به ازای هر یک نفر ۲۵ صدم هکتار زمین وجود داشت اما این میزان در اثر تغییر کاربری‌ زمین‌های کشاورزی به یک دهم درصد هکتار رسیده است.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches