×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاکنون هیچ کالایی بدون درج قیمت مصرف‌کننده عرضه نشده است

اقتصادتهران: مدیرکل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون هیچ کالایی بدون درج قیمت مصرف‌کننده به بازار عرضه نشده است.

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا کلامی» مطالب منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها در رابطه با اجرای حذف قیمت کالا توسط برخی تولیدکنندگان را خلاف واقع و سبب ایجاد نگرانی‌ برای مردم دانست.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌ها و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته با واحدهای تولیدی و توزیعی درباره به تعویق افتادن اجرای طرح و نیز رصد مستمر واحدهای خرده‌فروشی، تاکنون اقدامی در خصوص عرضه اقلام مشمول از سوی واحدهای تولیدی بدون درج قیمت مصرف‌کننده صورت نگرفته است.

کلامی یادآور شد: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت زمان اجرای طرح «تغییر اطلاع رسانی قیمت برخی از کالاها در خرده‌فروشی» تا زمان بررسی جامع‌تر و اطمینان از زیرساخت‌های لازمه برای اجرای مناسب و صحیح به زمان مناسب‌تر موکول شده است.

وی تصریح کرد: قبل از ارایه مجدد و اجرایی شدن این طرح، از تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوط استعلامات لازم دریافت خواهد شد تا برای اطلاع رسانی مناسب در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

مدیر کل دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: لازم است با رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای جلوگیری از نشر اکاذیب که منجر به بروز نگرانی در مصرف‌کنندگان و بی‌نظمی در سطح بازار می‌شود، هماهنگی شود.

کلامی با اشاره به اینکه تعویق اجرای طرح «اطلاع رسانی قیمت برخی از کالاها در خرده‌فروشی» به تمامی انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط برای اطلاع‌رسانی مناسب و برخورد با تخلفات احتمالی ابلاغ شده است، ادامه داد: علاوه بر این، نامه ای نیز با هدف جلوگیری از درج نکردن قیمت توسط واحدهای تولیدی و توزیع اقلام فاقد قیمت در سطح عرضه و اقدامات نظارتی و کنترلی لازم نیز ارسال شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به شکایات و برخورد با تخلفات پیرامون قیمت‌گذاری همچنان از سوی دستگاه‌های متولی از جمله سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches