×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ و‌ مسکن با بیان اینکه مسکن اجتماعی بر اساس قیمت تمام شده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، گفت: امسال زمین مورد نیاز برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن اجتماعی تامین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، حمیدرضا عظیمیان روز دوشنبه افزود: بیشترین توافق و تفاهم را برای اجرای طرح مسکن اجتماعی با بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی داشته‌ایم تا زمین مورد نیاز این واحدها در استان های مختلف تامین شود.

وی اظهار داشت: این ۱۰۰ هزار واحد شامل مسکن‌ اجتماعی، مسکن ‌اجاره‌ای، اجاره به شرط تملیک و سایر واحدهای مسکونی در طرح مسکن اجتماعی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۲۵ درصد از ۱۰۰هزار واحد مسکن اجتماعی به همت خیرین مسکن ‌ساز یا کمیته امداد امام‌خمینی و یا سایر دستگاهای اجرایی تامین می شود که این موضوع در نامه‌ای به تمام استان‌های کشور ابلاغ شده است.

عظیمیان طرح مسکن ‌اجتماعی را گام مهمی در خانه ‌دار شدن اقشار کم‌درآمد توصیف کرد و گفت: در مصوبه اجرای طرح مسکن اجتماعی قیمتی که باید واحد مسکونی در اختیار متقاضیان برای مسکن ‌اجتماعی قرار گیرد، مغفول مانده و به سازمان ملی زمین و مسکن ابلاغ نشده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین ‌و‌ مسکن افزود: طبق آخرین تفاهم ‌نامه‌ای که در روزهای گذشته با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم، پیشنهاد مشترکی برای ارایه به هیات وزیران تهیه شد تا قیمت تمام شده زمین این واحدهای مسکونی مشخص شود و بنا به تصمیم هیات‌ وزیران مقرر شد تا قیمت مسکن ‌اجتماعی به صورت تمام شده در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین‌ و ‌مسکن با تاکید بر اینکه وظیفه این سازمان در اجرای طرح مسکن اجتماعی، تامین زمین مورد نیاز است، گفت: سازمان در این مورد آمادگی کامل دارد و طبق ابلاغیه‌ای که به تمامی استان‌ها داشته‌ایم سهم هر استان را در تخصیص زمین و اینکه در کدام منطقه باشد تعیین کرده‌ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches