×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تامین آب ایذه از سد کارون۳ تسریع می‌یابد

اقتصادتهران: رییس جمهور گفت: تامین آب شرب و کشاورزی مردم ایذه، باغملک و رامهرمز از سد کارون۳ تسریع می‌یابد.

به گزارش مهر، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه اظهار کرد: از اینکه در جمع باصفا، صمیمی و ارزشمند مردم ایذه قرار دارم بسیار خرسند هستم. برای بنده و همکارانم که در این جمع با شکوه و با محبت شما مردم هستیم توفیق است، این همه ابراز محبت شما حتماً به اعتبار آن است که بنده به عنوان طلبه خدمتگزار و ارادتمند به مردم و ولایت هستم.

رئیس جمهور بیان کرد: تاریخ این سرزمین همه نشانه‌هایی از رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت مردم لر، ایل بختیاری و نشان دهنده آن است که مردم این سامان همواره ارزش‌های الهی و ارزش‌های این ملت را حفظ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تاریخ ایل بختیاری و تاریخ این خطه، گواه بر این است که مردم این سرزمین در مقابل زیاده طلبی‌ها ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: مقاومت مردم و ایل بختیاری در زمان قاجاریه، در دوران ستم شاهی پهلوی نشان داد که آنها مردمی علاقمند به دین، ارزش‌ها و انقلاب کشور هستند و همواره تاریخ گواه بر این بوده که غیرت در این مردم موج می‌زند.

رئیس جمهور گفت: حضور لرها و بختیاری‌های عزیز در دفاع مقدس حضور بسیار روشن است. ۳۳۰ شهدای عالی قدر این سرزمین، جانبازان و سرداران سرافراز این خطه همه گواه بر این است که مردم عزیز بختیاری چگونه ایستادگی و مقاومت کردند، سلحشوری، غیرت مندی، مقاومت و رشادت از خودشان نشان دادند و به جای گذاشتند لذا تاریخ ایل بختیاری و تاریخ این کشور گواه بر این است که آنچه امام فرمود عشایر ذخایر هستند و آنچه رهبری فرزانه انقلاب در مورد شما مردم فرمود که اینها جواهر و ذخایر ارزشمند انسانی هستند که همواره پشتوانه انقلاب اسلامی بودید و در عرصه‌های مختلفی دوستان را امیدوار کردید و دشمنان را ناکام گذاشتید.

رئیسی ادامه داد: در ایذه ما شاهد بودیم که در مقاطع مختلفی دشمن قصد توطئه و فتنه گری داشت امام مردم هوشیار، با بصیرت، ولایی و دوست دار انقلاب اسلامی دشمن را ناکام گذاشتند.

وی افزود: بنده به مردم شهرهای ایذه، باغملک، صیدون، میداوود، دهدز و همه مردمی که در این منطقه بزرگ بختیاری نشین هستند و به همه عزیزانی که با خیل عظیم جمعیت چه در درون این مکان مقدس و چه بیرون هستید ادای احترام می‌کنم.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات تأمین آب شرب و کشاورزی برای مردم منطقه اظهار کرد: انتقال آب از سد کارون۳ به شهرهای ایذه، باغملک، رامهرمز و … تسریع می‌یابد و وزیر نیرو همراه من است در این سفر تا این مسئله را تسریع دهد.

وی افزود: طرح انتقال آب به ایذه و باغملک به عنوان یک ضرورت با اولویت حتماً مورد تاکید است و توجه خواهد بود و همه موانع آن مترفع می‌شود تا آب به سرعت به مردم منطقه برسد.

رئیسی به مسئله بیکاری در ایذه اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه و ایل بختیاری از دیر باز در بحث کشاورزی و دامداری فعال بوده‌اند و دولت برای رفع مشکل بیکاری مصمم است که از توسعه کشاورزی و دامداری حمایت کند و این مشاغل را تقویت کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches