×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاخیر ۳۲ پرواز مهرآباد

اقتصادتهران: مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به این که مه غلیظ در فرودگاه مهرآباد تهران دید افقی را به کمتر از ۵۰۰ متر رسانده است، گفت: از صبح دیروز ۳۲ پرواز با تاخیر انجام شده است.

«یدالله آقا‌یی صائم» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر چند دید افقی به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده، اما پروازهای خروجی از این فرودگاه همچنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برخی از پروازها به علت شرایط بد جوی لغو شده است، گفت: دبروز چند شرکت هوایی پروازهای خود را به اصفهان، مشهد، تبریز و ارومیه لغو کرده اند.

این مقام مسوول در شرکت فرودگاه های کشور از هموطنان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه مهرآباد، با اطلاعات پرواز این فرودگاه تماس و از آخرین وضعیت پروازهای خود مطلع شوند.

آقایی صائم یادآور شد: با توجه به اینکه احتمال ادامه وضعیت نامساعد جوی همچنان ادامه دارد از مسافران تهرانی خواست با شماره ۱۹۹ و از شهرستان ها با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ و یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس بگیرند.

در تماس ایرنا با مسوولان روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام شد که تمام پروازهای این فرودگاه تا ظهر دبروز به موقع انجام شده است.

به گزارش ایرنا، از صبح دیروز( یکشنبه) پروازهای فرودگاه شیراز به شماره ۳۷۷۱ در ساعت ۵:۴۵(شرکت آسمان)، شماره ۳۷۷۳ ساعت۶:۰۰ (شرکت آسمان)، شماره ۳۷۹۱ ساعت۷:۲۰ متعلق به شرکت‌ هواپیمایی آسمان و پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر به شماره ۳۷۹۱ برای ساعت ۶:۳۰۰ به مقصد تهران تاخیر دارند.

همچنین پروازهای خروجی از تهران به شیراز شرکت کاسپین به شماره ۰۳۸ ساعت ۷:۰۰ و پرواز شرکت آتا به شماره۵۲۸۷ در ساعت۷:۰۵ به علت بدی آب و هوای تهران تاخیر داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches