×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تاثیر فضای مجازی در تبلیغات گردشگری

اقتصادتهران: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سومین روز از دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت: فضای مجازی می تواند فضای مناسبی برای تبلیغ گردشگری داخلی و خارجی بوده و به معرفی مکان های بکر و ناشناخته برای گردشگران داخلی و خارجی بپردازد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی در بازدید از غرفه های استانی این نمایشگاه با اشاره به وجود مناطق بکر و دیده نشده در کشور گفت: اگر تبلیغات به درستی انجام گیرد، ایران و زیبایی های ان به خوبی دیده خواهند شد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: بحث اقتصادی در زمینه جذب گردشگر از اهمیت زیادی برخوردار است و از سیاست های جدی دولت در ایجاد اشتغال و کسب و کار جدید به شمار می رود. بنابراین توسعه گردشگری یکی از راه های رونق کسب و کار است.

وی تاکید کرد: لازم است جذب گردشگر و تشویق گردشگری، برای گردشگر داخلی و خارجی صورت گیرد.

دکتر واعظی با اشاره به صنایع دستی و نقش تبلیغات در توسعه ان اضافه کرد: صنایع دستی نشان دهنده فرهنگ و طبیعت ما است و صادرات ان موجب ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور خواهد شد که از اهداف توسعه گردشگری است و با توجه به این که برخی صنایع دستی که هنوز حتی در داخل ناشناخته مانده اند، لازم است به این بحث جدی پرداخت.

وی در ادامه با اظهار خوش حالی از برگزاری این نمایشگاه افزود: برگزاری این نمایشگاه ها به خودمان و کسانی که به دنبال کارآفرینی هستند کمک خواهد کرد.

وزیر ارتباطات همچنین به نقش فضای مجازی در توسعه گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: فضای مجازی می تواند فضای مفیدی برای تبلیغ گردشگری داخلی و خارجی بوده و به معرفی مکان های بکر و ناشناخته برای گردشگران داخلی و خارجی بپردازد.

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۱۸ بهمن ماه تا ۲۱ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به منظور ترویج صنعت سفر و گردشگری برگزار شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches