×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تاثیر عملکرد شعب استانی بانک ایران زمین در پیشبرد اهداف بلند مدت

اقتصادتهران: بانک ایران زمین یکی از بانک‌های کشور است که همواره در ارائه تسهیلات و خدمات به بخش تولید کشور و حمایت از آن در راستای رونق اقتصادی کشور پیشگام بوده است به طوری که در سالیان اخیر توانسته واحدهای تولیدی و مجموعه‌هایی که نیاز به حمایت و همراهی بیشتری دارند را شناسایی  و تسهیلات مناسبی به آنان پرداخت کند.

به گزارش اقتصادتهران، این در حالی است که با توجه به آن که بسیاری از واحدهای تولیدی فعال در کشور در سایر استان‌ها به جز تهران قرار گرفته‌اند نمی‌توان از ظرفیت آن‌ها برای پیشبرد اهداف بانک غافل ماند. نقش اثرگذار شعب استانی در جذب سپرده و نیز بکارگیری سپرده‌های خرد و هدایت آن به سمت نقدینگی و امور مولد در استان‌ها یکی از نقاط قوت در بانک ایران زمین محسوب می‌شود.

در این راستا، ضرورت تفویض اختیار به مدیران استانی و نیز حمایت و پشتیبانی آن‌ها از طرف ستاد مرکزی، اثرگذاری محسوسی در فعالیت‌های بانک به وجود می‌آورد.

در شرایطی به سر می‌بریم که تنها راهکار مقابله با تحریم‌ها و دور شدن از شرایط کنونی، افزایش تولید است. بدون شک بانک ایران زمین با گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل و تسریع در روند تامین سرمایه همگام با سیاست‌های کلان کشور نقش مهمی را در این زمینه داشته است. همچنین با عزم صنعتگران در استان‌های مختلف در ایجاد خطوط تولید متنوع، این بانک نیز در جایگاه خود با حمایت به موقع نسبت به تامین مالی تعدادی از واحدهای مزبور برای مقابله با بیماری کرونا اقدام کرده است.

این در حالی است که بانک ایران زمین از ابتدای سال با در اولویت قراردادن واحدهای تولیدی که در اشتغال زایی و تولید ناخالص داخلی نقش پر رنگ تری دارند، با هدف تسهیل در فرآیندهای اعطای تسهیلات و ارائه خدمات جهت حمایت بیشتر از آنها برنامه ریزی مدونی انجام داده و تمهیدات مناسبی اندیشیده است.

نگاهی به عملکرد بانک ایران زمین و شعب استانی این بانک نشان می‌دهد که این بانک در سال‌های اخیر موفق به جذب تعداد زیادی از برترین تولید کنندگان در شعب تمام استان‌های کشور شده است. این در حالی است که با توجه به انجام فرآیندهای مکانیزاسیون در راستای اهداف دیجیتالی شدن بانک، به نظر می‌رسد با توسعه روزافزون فناوری تنها با تکیه و تاکید بر افزایش خدمات نوین بانکداری که متناسب با نیاز واحدهای تولیدی ارائه  می‌شود، این امر به کسب امتیاز ویژه جهت افزایش و جذب سپرده‌های مشتریان فعلی و جدید خواهد شد که بانک ایران زمین از این حیث عملکردی از سایر بانک‌ها متمایز خواهد کرد.

به بیان دیگر، بانک ایران زمین مصمم است تا با به کارگیری فناوری مدرن در صنعت بانکداری، اجرائی کردن طرح مشتری محوری با داشتن مهارت نیروی انسانی و با پیروی از سیاست‌های اعتباری و راهبردی در کنار تبدیل شدن به بانک تمام دیجیتال، اقدامات کاملا اثرگذاری در تمام استان‌های کشور به انجام برساند.

بدیهی است نیل به اهداف میان مدت و بلند مدت بانک ایران زمین بدون در اختیار داشتن نیروی انسانی کارآمد با انگیزه و دارای دانش روز برابر است با از دست دادن مشتریان بالفعل و بالقوه بانک و از اینرو، بانک ایران زمین با داشتن نیروهای انسانی متعهد خود در شعب استانی، عزم خود را برای عملکردی متفاوت جزم کرده است.

از همین رو و در وهله نخست، باید از نیروهای زبده و کارآمد در شعب استانی استفاده کرد که در این مورد، بانک ایران زمین به خوبی با در نظر گرفتن شرایط، از نیروهای کارآمد و توانمند در شعب استانی بهره گرفته و در مرحله بعدی می‌بایست که آموزش‌های لازم به این نیروها از حیث توانایی برای جذب سرمایه‌های لازم داده شود که این مساله نیز اقدامات خوبی هم انجام شده و هم در دست اجراست تا پرسنل این بانک به بازوی توانمندی در جذب سپرده‌ تبدیل شوند.

یقینا در آینده نه چندان دور هر کارمند بانکی با بهره گیری از فضای مطلوب به دست آمده در این بانک، در راستای پیوستن به آن و در نهایت پیوستن به جریان اقتصادی خواهد شد تا بتواند نقشی در بالندگی اقتصاد کشور ایفا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches