×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تابلو ۲۵۰ میلیون تومانی سهراب سپهری به فروش گذاشته می‌شود

بیست‌ویکمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» در حالی برگزار می‌شود که تابلو ۲۵۰ میلیون تومانی سهراب سپهری گران‌ترین اثر این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

به گزارش فارس، بیست و یکمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» در حالی عصر جمعه ۱۵ شهریور در گالری گلستان افتتاح می شود که به گفته مدیر گالری گلستان، آثار ارائه شده در این رویداد قیمت های بسیار پایین تر از بازار داخلی هنر را دارد.

در بیست و یکمین دوره صد اثر صد هنرمند، ۱۷۷ اثر از قریب به ۱۷۰ هنرمند روی دیوار می رود که در آن گران ترین اثر به آبستره هایی از سهراب سپهری تعلق دارد. در این نمایش و فروش سالانه گالری گلستان دو نقاشی از مجموعه های انتزاعی سپهری ارائه می شود که اثر او روی بوم ۲۵۰ میلیون تومان و اثر دیگری از این شاعر و نقاش پر آوازه روی کاغذ با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان به فروش گذاشته می شود. اما در عین حال تمامی آثار این نمایشگاه از قیمت هایی به مراتب پایین تر از نرم رایج در بازار داخلی هنر برخوردارند. از جمله اینکه آثاری از هنرمندان جوان در این نمایشگاه با قیمت های ۲۰۰ هزار تومان به فروش درمی آید تا طیف های مختلف از جامعه توان مشارکت در خرید اثر هنری اصیل را بیابند، در این راستا حدود ۱۵ مجموعه دار با ارائه بخش هایی از گنجینه شان با قیمت های بسیار پایین تلاش می کنند ضمن تشویق مردم به خرید آثار هنری بودجه ای را فراهم آورند تا از همین رویداد صد اثر صد هنرمند آثار تازه ای برای مجموعه خود گردآوری کنند.

به گفته مدیر گالری گلستان، کشف استعداد های جوان ، معرفی و انگیزه بخشی به آنها یکی از رسالت های همیشگی صد اثر صد هنرمند بوده است که در این راستا در این نمایشگاه بیش از ۳۰ هنرمند برای نخستین بار در صد اثرصد هنرمند حضور می یابند.

نمایشگاه صد اثر صد هنرمند از عصر جمعه ۱۵ شهریور ماه در گالری گلستان واقع در خیابان دروس ،خیابان کماسایی ،پلاک ۳۴ آغاز به کار می کند.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches