×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تأمین امکانات رفاهی زائران اربعین حسینی در مرز چذابه

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ با بیان اینکه مرز چذابه برای زائران اربعین حسینی در حال آماده شدن است افزود: شهرداری منطقه ۴ با تمامی تجهیزات آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در داخل ایران و خاک عراق است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی در بازدید از مرز چذابه که با حضور دبیران شورایاری محلات ۲۰ گانه انجام شد با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائران، عملیات احداث سرویس های بهداشتی، تامین روشنایی، آبرسانی، احداث مواکب و استراحت گاه های موقت، درمانگاه صحرایی و سایر امکانات رفاهی در مرز چذابه در داخل خاک ایران و عراق آغاز شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مرز چذابه افزود: در مسیر بستان تا مرز چذابه با توجه به پیش بینی حضور میلیونی مردم، احداث بیش از ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است.

ناصحی اضافه کرد: آبرسانی در پایانه مرزی عراق و ایران به طول ۸۵۰ متر از دیگر اقدامات پیش بینی شده در اربعین حسینی خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۴ در ادامه از احداث محل اسکان موقت زوار خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران در مرز چذابه و ساماندهی آنان، در فضایی به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع سازه موقت جهت مواکب و اسکان ۷۰۰۰ زائر در دست احداث قرار گرفته است.

ناصحی با بیان اینکه تامین امنیت جانی و مالی زائران از مهمترین اهداف مدیریت شهری تهران در مرز چذابه است افزود: در این راستا بازسازی و تامین روشنایی فشار قوی و متوسط برق مرکز کشور عراق به طول ۳۰۰۰ متر طول انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: ایجاد درمانگاه موقت با همکاری شرکت شهر سالم و ایستگاه آتش نشانی از دیگر اقدامات پیش بینی شده در مرز چذابه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches