اقتصادتهران: براساس نظرسنجی و آرای اخذ شده از مصرف کنندگان و دریافت کنندگان خدمات در بخش بیمه ها بیمه پارسیان مقام اول برند محبوب و تندیس زرین جشنواره را دریافت نمود.
پس از دو ماه رقابت میان برندهای حاضر در جشنواره، طی مراسمی با شکوه، برندهای محبوب مبتنی بر نظرسنجی مردمی در سال ۱۳۹۳ معرفی شدند و از مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها تقدیر به عمل آمد.
مراسم معرفی برندهای محبوب از نگاه مردم با حضور مقامات کشوری، نمایندگان مجلس به همراه مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آنها برگزار گردید. در این مراسم که دهم اسفند ماه ۱۳۹۳، در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند .
در این نظرسنجی گسترده ملی بیش از یک میلیون رأی مردمی در ۷۶ گروه کالا/خدمات از طرف مردم دریافت گردید.
لذا بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده بود به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت کردند که در بخش بیمه ها این تندیس به بیمه پارسیان تعلق گرفت.
از سوی دیگر در خبر دیگری به نقل از ریسک نیوز؛ در یک نظر سنجی از خبرنگاران حوزه بیمه که طی روزهای گذشته انجام شد روابط عمومی بیمه پارسیان بهعنوان برترین روابط عمومی صنعت بیمه از دید اصحاب رسانه انتخاب شد.
در این راستا خانه خبرنگاران بیمه در فضای مجازی اقدام به انجام یک نظر سنجی از خبرنگاران صنعت بیمه در خصوص نحوه عملکرد روابط عمومی های شرکتهای بیمه کرده است.
این نظر سنجی در شاخص های نحوه تعامل با رسانه ، میزان در دسترس بودن مدیر روابط عمومی برای خبرنگاران معین شده ،پاسخگو بودن روابط عمومی (ارسال تکذیبیه ،ارسال اطلاعات، امکان دسترسی برای خبرنگاران برای پرسشگری از مدیران شرکت) انجام شده است.
گفتنی است مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان بر عهده مهدی عزیزیهاست که با سالها تجربه در این عرصه توانسته با تیمی قوی و منسجم و مدیریتی شایسته در روابط عمومی به موفقیتهای مطلوبی دست یابد.
سایت اقتصادتهران این افتخار را به مجموعه شرکت بیمه پارسیان به ویژه روابط عمومی این شرکت تبریک میگوید.
دیدگاه ها بسته هستند.