اقتصاد تهران
شماره خبر : 46107
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
اقتصاد تهران

بیمه دانا از نگاه ذینفعان قابل اعتماد است

اقتصادتهران: روابط عمومی بیمه دانا در راستای کسب اطلاعات تکمیلی برای اجرای طرح هویت بصری این شرکت، طرح نظرسنجی با موضوع ”بررسی جایگاه اجتماعی شرکت بیمه دانا از نگاه ذینفعان” را اجرا کرد.

به گزارش ایسنا، این طرح که به عنوان پشتوانه مطالعاتی طرح هویت بصری بیمه دانا قلمداد می‌شود با هدف کسب نظرات مشتریان و کارکنان این شرکت اجرا شد و نتایج کلی طرح نشان دهنده اقبال ذینفعان به این شرکت است.

بنابر اعلام بیمه دانا، در این نظرسنجی تعداد (نمونه آماری) ۹۵۵ نفر به عنوان پاسخگو شرکت کرده بودند. افراد مذکور شامل کارکنان بیمه دانا و مشتریان این شرکت بودند مشتریانی که برای تهیه بیمه‌نامه یا دریافت خسارت به شعب بیمه دانا در ۴۳ شهر کشور مراجعه کرده بودند.

این طرح که بر اساس پنج شاخص صداقت، اشتیاق و هیجان، صلاحیت و شایستگی، کمال و دلفریبی، قوت و استحکام مدل آکر اجرا شد گروه‌های سنی ۱۵ سال به بالا را به عنوان نمونه انتخاب و مورد مطالعه قرار داد. در شاخص تحصیلات نیز افراد مورد مطالعه از زیردیپلم تا فوق لیسانس و بالاتر در طرح لحاظ شده بود.

طبق نتایج به دست آمده از مطالعه انجام شده بر اساس شاخص‌های مدل آکر، ذینفعان بیمه دانا را شرکتی “قابل اعتماد، جذاب و واقعی” قلمداد کردند.

طرح هویت بصری بیمه دانا پس از حدود یکسال کار مطالعاتی و بررسی‌های لازم در اسفندماه سال گذشته جهت اجرا ابلاغ شد و در حال حاضر اقدامات مقدماتی در بخش‌های مختلف جهت پیاده‌سازی آن آغاز شده است.