×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه ایران، مصمم به تداوم فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی

اقتصادتهران: به طور کلی یکی از مواردی که برای مشتریان یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، زمینه حضور و مشارکت آن نهاد در حوزه مسئولیت اجتماعی آنان است. این که یک بنگاه اقتصادی در کنار سایر نهادهای دولتی یا خصوصی در زمینه مسئولیت اجتماعی اقداماتی ارزنده انجام دهد، بسیار ارزشمند است و حال آن که آن بنگاه اقتصادی، یک شرکت بیمه‌ای باشد.

به گزارش اقتصادتهران، بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی در کشور، همواره از حامیان و عوامل اصلی فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن بیش‌ترین سهم از بازار بیمه کشور توانسته، در گذشته گام‌های عملی و اجرایی مناسبی در این حوزه بردارد. از مدرسه سازی و مشارکت در توزیع اقلام مورد نیاز برای استان‌های محروم گرفته تا مورد اخیر یعنی یاری رساندن به هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی که ‏۷ دستگاه کانکس خریداری شده از محل کمک های کارکنان بیمه ایران سراسر کشور جهت استفاده به عنوان خانه بهداشت در روستاهای زلزله زده، به دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خوی تحویل گردید.

این شرکت در گذشته با مشارکت در مقوله احداث کلاس درس در مناطق محروم گام‌های مهم و اساسی در افزایش سطح دانش آموزان کشورمان انجام داده است.

کسب بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران در جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی طی سالیان گذشته و نیز سایر اقدام‌های عملی این شرکت برای حمایت و پشتیبانی در حوزه‌های مختلف همگی نشان از عزم راسخ برای به ارمغان آوردن آرامش از سوی این شرکت دارد.

ورود بیمه ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی این نوید را می‌دهد که این شرکت همواره در برهه‌های زمانی مختلف یاور مردم عزیز کشورمان در لحظات سخت است.

بدون شک، انجام این اقدامات و ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت سهامی بیمه ایران تاثیر مطلوبی بر رضایت مشتریان و بیمه گزاران این شرکت داشته که مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند را در این شرکت بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches