×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه‌نامه جامع آتش سوزی پارسیان؛ ارمغان آرامش برای بیمه گزاران

اقتصادتهران: امروزه کسب درآمد و به تبع آن، حفظ سرمایه‌ای که ماحصل کار و کسب درآمد است به یکی از پر چالش‌ترین مسائل زندگی تبدیل شده است.به گزارش اقتصادتهران، فرض کنید فردی با زحمت بسیار و با کار و تلاش بسیار زیاد، علاوه بر پوشش هزینه‌های خانوار خود، موفق به پس انداز و انجام سرمایه گذاری یا خرید مسکن و یا خانه مورد علاقه خود می‌شود. حال پس از پشت سر گذاشتن دغدغه‌های بسیار و احتمالا هفت خوان دریافت وام و غیره برای خرید مسکن، این خانه ممکن از در اثر یک حادثه دچار آتش سوزی شود. در این حالت تمام آنچه که فرد طی سالیان متمادی کار و تلاش، پس انداز و سپس سرمایه گذاری کرده بود، در یک حادثه ناخواسته از بین می‌رود و به طور حتم،‌ فرد مورد نظر، با ضربه روحی شدیدی مواجه خواهد شد.

در اینجا یکی از راهکارهای معقول و در عین حال مقرون به صرفه، خرید بیمه نامه آتش سوزی است تا با پرداخت اندکی حق بیمه، واحد مسکونی، بیمه شده و فرد با خیال آسوده اگر حتی در مسافرت به سر می‌برد و حادثه‌ای برای منزل مسکونی وی پیش می‌آید، دیگر نگران از دست رفتن اندوخته و سرمایه خود نخواهد بود.

شرکت بیمه پارسیان با سبقه‌ای استوار و برخورداری از کارشناسان اصلح، از مدت‌ها قبل نسبت به ارائه پوشش بیمه‌نامه جامع آتش سوزی اقدام و راه حلی بسیار مطلوبی پیش روی بیمه گزاران، برای صیانت از اموال خود به ویژه خطر احتمال آتش سوزی و بلایای طبیعی آن گذاشته است.

ارائه پوشش‌های متنوع آتش سوزی بیمه پارسیان، تنها راه برخورداری از آرامش بلندمدت برای مالکان ساختمان‌های مسکونی و منازل واقع در مجتمع‌های مسکونی است.

جبران زیان وارده برای بیمه گزار و بازگشت مال از دست رفته به وی، نقطه قوت ارائه پوشش بیمه‌نامه آتش سوزی بیمه پارسیان به شمار می‌رود که فرد بیمه گزار را بابت هزینه‌های خسارات وارده به اموال و دارایی های منقول و غیرمنقول راحت می‌کند.

شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش خاطر هموطنان عزیز، اقدام به ارائه انواع بیمه نامه‌های آتش سوزی برای واحدهای مسکونی (اعم از واحدها و مجتمع‌های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها نموده که طی آن خطر آتش سوزی و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این در حالی است که بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت شما در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش، بیمه می‌نماید.

بیمه گزاران با برخورداری از انواع پوشش‌های متنوع این شرکت دیگر نگران وقوع حوادثی نظیر آتش سوزی، سیل، زلزله و یا سایر بلایای طبیعی نیستند و با فراغی بال می‌توانند به گذران زندگی بپردازند چرا که هنگام وقع حادثه، بیمه پارسیان در کنار بیمه گزار نسبت به بررسی و پرداخت خسارات وارد شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches