×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بیمارستان امام علی (ع) کرج با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

اقتصادتهران: مجتمع آموزشی، پزشکی و درمانی امام علی (ره) روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۶هزار متر مربع و با یک کلینیک ویژه در مجاور آن به مساحت شش هزار متر مربع احداث شده است.

برای ساخت مجتمع آموزشی، درمانی و پزشکی امام علی (ره) کرج ۳۵میلیارد تومان و برای تجهیز آن ۱۵میلیارد تومان هزینه شده است.

این مجتمع با ۳۰۰تخت بیمارستانی دارای بخش هایی چون دو بخش اورژانس، مراقبت های ویژه، اتاق عمل مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات، اتاق های ایزوله، ای سی یو، ان ای سی یو، دارای اتاق های ال دی ار، داروخانه و اتاق های بستری اطفال و بزرگسالان است.

همچتین قرار است با حضور دکتر هاشمی پنج پایگاه اورژانس و بیمارستان امام حسین با ۱۷۰تخت به بهره برداری برسند.

با آغاز به کار دولت یازدهم و از سال ۹۳راه اندازی و بهره برداری از یک هزار و۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان البرز آغاز شد که از این تعداد ۸۵۰ تخت در مرداد ۹۵ افتتاح شد و ۵۰۰تخت دیگر نیز در دو بیمارستان امام علی (ع) و امام حسین (ع) امروز با حضور وزیر بهداشت بهره برداری می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches