×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به حدود ۴۰ هزار تخت موجود در بیمارستان‌های کشور گفت:برای رسیدن به استاندارد بین المللی ۵۰ هزار تخت دیگر در این مراکز درمانی نیاز است.

قاسم جان بابایی روز جمعه در حاشیه افتتاح بخش تخصصی بیمارستان ولایت دامغان افزود: اکنون ۴۰ هزار تخت بیمارستانی توسط بخش خصوصی و دولتی در حال ساخت است.

وی در بخش دیگری طرح تحول نظام سلامت را طرح اجتماعی بزرگ و پر خیر و برکت کشور دانست و گفت: این طرح به بررسی نقاط ضعف و قوت بیشتری نیاز دارد و تحکیم و تقویت آن در نقاط پربهره و موردنیاز مردم از مواردی است که این وزارتخانه بر آن تاکید دارد.

وی تصریح کرد: در آغاز اجرای طرح تحول سلامت، ساخت حدود ۲۵۰ کلینیک در کشور جزو برنامه‌ها بود که بخش اعظم آن بهره برداری شد و تعداد اندک باقیمانده در سال ۹۷ راه اندازی می‌شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ویزیت ۱۰۰ میلیون بیمار در کلینیک های ویژه سراسر کشور در سال جاری، خبر داد و گفت: حدود ۹۰ درصد ویزیت در این مراکز، سرپایی و کمتر از ۱۰ درصد خدمات بستری بوده است.

وی یکی از موضوعات مهم طرح تحول سلامت را بدهی بیمه ها به مراکز بهداشتی برشمرد و اظهارداشت: مبلغ بدهی سازمان‌های بیمه به این وزارتخانه بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال است که امیدواریم تا پایان سال و در سال آینده این مبلغ را پرداخت کنند.

جان بابایی به توسعه اورژانس‌های بیمارستانی اشاره کرد و به ایرنا گفت: توسعه اورژانس‌های بیمارستانی از دیگر برنامه‌های وزارتخانه است که با برنامه ریزی‌های انجام شده، امیدواریم که ناوگان اورژانس بتواند تا سه سال آینده، آمار حال حاضر خود را به ۲ برابر افزایش دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches