×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از سه هزار واحد مسکن مهر در استان سمنان افتتاح می شود

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان گفت: سه هزار و ۵۰۳ واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت تا پایان سال جاری در این استان به بهره برداری می رسد.‎

ˈاسماعیل صادقیˈ افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۳۳ واحد در شهرستان سمنان، یک هزار و ۴۳۵ واحد در شهرستان شاهرود، ۳۰۱ واحد در شهرستان دامغان، ۲۳۴ واحد در شهرستان گرمسار است که تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: از مجموع واحدهای مسکن مهر دارای پروانه ساخت در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان، تعداد ۹ هزار و ۸۴۰ واحد در قالب سنتی ساز، پنج هزار و ۳۸۲ واحد در قالب نیمه صنعتی و ۱۲ هزار و ۶۱۶ واحد در قالب صنعتی سازی احداث شده اند و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر در سطح استان ۸۷ درصد است.

صادقی گفت: آماده سازی زمین برای ساخت پروژه های مسکن مهر به مساحت ۴۰۷ هکتار است و کل واحدهای مسکن مهردارای پروانه ساخت در استان سمنان ۲۷ هزار و ۸۳۸ واحد است.

وی افزود: تسهیلات پرداخت شده برای آماده سازی زمین در این استان بیش از ۱۵۹ میلیارد ریال و برای ساخت واحدهای مسکونی در استان سمنان شش هزار و ۶۸۸ میلیارد میلیون ریال است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان ابراز امیدواری کرد: با توجه به برخی از مشکلات موجود در روند ساخت واحدهای مسکونی، دستگاهها با جدیت نسبت به تعهدات خود اقدام و برای رفع مشکلات و موانع تلاش کنند.

استان سمنان از استانهای دارای رتبه های برتر در ساخت و ساز مسکن مهر است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches