×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بیکاری به مشکلی اساسی برای اقتصاد اروپا تبدیل شده است

اوضاع اقتصاد اروپا که برخی از کشورهای آن برای حل مشکل خود به ریاضت اقتصادی روی آورده اند همچنان وخیم و بیکاری در آن همچنان بالاست.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، اقتصاد اروپا که همچنان به دنبال ایجاد توازن بین رشد اقتصادی و ریاضت اقتصادی است، به سبب رکود با مشکلات زیادی روبروست بخصوص که شاخص ها نشان می دهد ریاضت اقتصادی که در برخی کشورهای اروپایی به اجرا گذاشته شده است همچنان در سال های آینده ادامه خواهد یافت زیرا تعداد کشورهای بدهکار در اتحادیه اروپا افزایش یافته است.

کمیسر امور مالی اتحادیه اروپا به نوبه خود اعلام کرد اقتصاد اروپا به تدریج در حال خروج از رکود است مشروط به این که فعالیت های اقتصادی به برقراری ثبات کمک و اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند. وی در همین حال تاکید کرد بیکاری در سطح بالا و غیرقابل قبولی باقی خواهد ماند. کارشناسان اقتصادی اعلام کردند ریاضت اقتصادی به نوبه خود عامل اصلی رکود اقتصادی به شمار می رود بخصوص که کاهش بودجه با هدف کاستن از بدهی های منطقه یورو نتایج کاملا برعکسی داشته است که از جمله آن می توان به افزایش بیکاری اشاره کرد.

در ادامه گزارش آمده است: مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد میانگین بیکاری در منطقه یورو و اتحادیه اروپا به دوازده و یک دهم درصد رسیده است. آمارهای سازمان آمار اروپا نشان می دهد تا پایان ماه مه گذشته میانگین بیکاری به بیست و سه درصد در اتحادیه اروپا و بیست و سه و هشت دهم درصد در منطقه یورو رسیده است. این سازمان اعلام کرد بیش از نصف جوانان در یونان و اسپانیا بیکار هستند.

گزارشگر می افزاید: کارشناسان اوضاع اروپا را بسیار وخیم توصیف کردند و افزودند بیکاری در این قاره بخصوص در میان جوانان بسیار بالا و عاملی نگران کننده برای همه است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches