×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رییس هیات مدیره بیمه میهن از ارائه برنامه‌های فناورانه توسط این شرکت و تبدیل شدن این شرکت به یک برند خوب در بازار صنعت بیمه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، مهدی محمودی آذر، در حاشیه نمایشگاه اینوکس کیش در یک پنل تخصصی که امروز دوشنبه ۱۶ آبان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های شرکت بیمه میهن در دوره جدید مدیریتی گفت: مصمم هستیم در آینده‌ای نزدیک به یکی از شرکت‌های دیجیتال و فناور محور تبدیل بشیم و به فعالیت‌های کم و محدود قانع نخواهیم شد.

وی با اشاره به ان که بیمه میهن با تکیه بر پرتفوی سهامدار در گذشته عمده اداره می‌شد تصریح کرد: اما اکنون سهامدار جدید ظرفیت‌های بالقوه‌ای رو ارائه کرده است که به زودی شاهد آثار و برکات آن در صنعت بیمه کشور خواهیم بود.

رییس هیات مدیره بیمه میهن یادآور شد: پرتفوی سهامدار عمده، یک قدرت خوبی برای ادامه فعالیت به شمار می‌رود و از اینرو برنامه‌های مناسب و رو به رشدی در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی با تاکید بر آن که قصد داریم از تجارب دیگر شرکت‌ها نیز در راستای بهینه سازی فعالیت‌های خود استفاده کنیم یادآور شد: باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم تا کم تر دچار چالش شویم. رقبایی در این صنعت داریم اما با نگاه چالشی به آن‌ها نگاه نمی‌کنیم.

محمودی آذر تاکید کرد: به هیچ وجه قصد تخریب سایر رقبا را نداریم بلکه توانمندی‌های خودمان را ارائه خواهیم کرد به طوری که بیمه میهن در آینده‌ای نزدیک به عنوان یک شرکت توانمند با رویکردهای فناورانه محصولات خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches