true
اقتصادتهران: مديرعامل بيمه ميهن، از لوگوي جديد اين شركت به عنوان نمادي براي ارتباط قوي و موثر تر با مردم به ويژه بيمه گزاران ياد كرد.
سيد هادي شيخ الاسلامي، در گفت و گوي اختصاصي با “پايگاه خبري اقتصادتهران”، در حاشيه نمايشگاه كيش اينوكس، با اشاره به طراحي لوگوي جديد اين شركت، گفت: لوگوي قديمي شركت بيمه ميهن كمي خشك و فاقد لطافت لازم براي ارتباط گيري با مشتريان بود و به همين دليل، تيم جديد تصميم گرفت تا لوگوي جديدي متناسب با شرايط و فعاليتهاي شركت طراحي و ارائه كند.
وي افزود: در لوگوي جديد، ارتباط گيري با مشتري مد نظر قرار گرفته است به طوري كه بيمه گزارا منبعد خواهند توانست با شركت بيمه ميهن ارتباط صميمي تري برقرار نمايند.
مديرعامل بيمه ميهن در پاسخ به سوالي مبني بر فعاليتهاي شركت در دوره جديد مديريتي، تصريح كرد: ما رقابت را از درون شركت خود آغاز كرده و تا سرمنزل مقصود پيش خواهيم رفت.
وي با اشاره به ان كه بيمه ميهن با ساير شركتهاي بيمه رقابتي نخواهد داشت، يادآور شد: رقابت با ساير شركتها، ما را از اهداف خود دور خواهد كرد، بلكه شرايط به گونهاي است كه با تغيير وضع موجود داخل شركت، ابتدا خود را قوي تر كرده و سپس، با انجام فعاليتهاي بيمه گري، پيشتازي نسبت به ساير شركتها در عمل به وجود خواهد آمد، بنابراين بيمه ميهن كاري به فعاليت ساير شركتهاي بيمه نداشته و آنها رقيب خود نميبيند تا وارد بازي رقابتي با آنها شود.
به گفته شيخ الاسلامي، اين شركت با دست پر در نمايشگاه كيش اينوكس حضور پيدا كرد و مصمم است ارتباطات حرفهاي خود را افزايش دهد، ضمن اين كه بيمه ميهن برنامههاي خوبي در حوزه فناوري داشته و سياستهاي منحصربفردي در ارائه خدمات مبتني بر تكنولوژي در ارائه محصول و نيز پروسه پرداخت خسارت دارد.
وي يادآور شد: بيمه ميهن با رويكردي متفاوت نسبت به قبل، در آيندهاي نزديك به الگويي براي ساير شركتهاي بيمه تبديل خواهد شد و بيمه گزاران اين شركت تغييرات محسوس و قابل توجهي را در اين راستا احساس خواهند كرد كه به طور حتم باعث خشنودي و رضايت خاطر آنان خواهد شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=272748
false
true