true
اقتصادتهران: بیمه دی در بهار امسال موفق شده تا ۲۱۰ درصد بیشتر از بهار سال گذشته بیمهنامه بفروشد. نکته مهم اینکه تغییر استراتژی محمد رضا کشاورز در مقام مدیرعاملی شرکت جواب داده و سبد پرتفوی شرکت متنوعتر، کمریسکتر و بهینهتر شده است. به این ترتیب بیمه دی به فکر جبران افتاده و تلاش میکند تا تکیهاش تنها بر بیمه درمان نباشد.
به گزارش اقتصادتهران، در خردادماه امسال فروش بیمه دی، ۲ برابر خرداد پارسال بوده و به حدود ۱۱۷ میلیارد تومان رسیده است. سهم درمان از کل حق بیمه تولیدی شرکت ۳۹ درصد، شخص ثالث ۲۶ درصد، زندگی اندوختهدار ۶ درصد، و زندگی غیراندوختهدار هم ۹ درصد برآورد شده است.
در سومین ماه از سال ۱۴۰۰ شرکت یادشده بیش از ۳۳۸ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده که رشد خسارت نسبت به رشد حق بیمه در شرکت بیمه دی به دلیل ماهیت پروندههای خسارت بیمه درمان بدیهی و طبیعی است و خطری از این جهت بیمه دی را تهدید نمیکند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=217345
false
true