×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه دانا محبوب فرهنگیان

اقتصادتهران: خردادماه امسال بود که قرارداد بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش برای یک سال دیگر تمدید شد.

به گزارش اقتصادتهران، بر این اساس کلیه امور بیمه‌ای وزارت آموزش و پرورش برای یکسال دیگر به بیمه دانا واگذار شد تا این شرکت که تاکنون از عهده تعهدات خود به خوبی سربلند بیرون آمده، برای یکسال دیگر، به ارائه خدمات به این قشر بپردازد.

نکته قابل توجه در این زمینه، استقبال فرهنگیان و دانش آموزان از خدمات ارائه شده توسط این شرکت است که جای تامل دارد.

به بیان دیگر، طی تجاربی که بیمه دانا طی سالیان اخیر از وضعیت فرهنگیان به دست آورده و خدماتی که به آن‌ها ارائه داده است، راهی برای وزارت آموزش و پرورش برای تداوم همکاری با بیمه دانا باقی نگذاشت.

هفته‌ای نیست که یکی از ادارات آموزش و پرورش از خدمات بیمه دانا به خصوص نسبت به بیمه درمان تکمیلی این شرکت، تقدیر ننماید چرا که این شرکت به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از فرهنگیان و بالغ بر ۱۵ میلیون نفر دانش‌آموز تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای خدمات ارائه می‌دهد و همه از این خدمات راضی هستند.

نمونه اخیر آن تقدیر آموزش و پرورش استان گیلان از خدمت رسانی شایسته شعبه انزلی بیمه دانا است.

بیمه دانا با داشتن داشتن ۸۵ شعبه در سراسر کشور و بالغ بر سه هزار نماینده فعال در شبکه فروش، ۱۶۰ پزشک معتمد و ۱۳ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد در سطح کشور، همواره تمام تلاش خود را در ارائه خدمات عالی به فرهنگیان کشور به انجام رسانده به طوری که رضایت قشر عظیمی را به دنبال داشته است.

کارنامه قابل قبول بیمه دانا در ارائه خدمت به فرهنگیان سراسر کشور به گونه‌ای بوده است که از جامعه ۳۵۰ هزار نفری معلمان کشور، اکثریت آن‌ها همواره رضایت زیادی از این خدمات داشته‌اند.

سواد آموزان نهضت سوادآموز، دانش‌آموزانی که در طرح آموزش از راه دور تحصیل می‌کنند، دانش‌آموزان و هنرجویان مدارس شبانه و بزرگسال و دانش‌آموزان سال آخر دوره دوم متوسطه که تا پایان سال تحصیلی موفق به کسب نمره قبولی در واحد درسی خود نشده‌اند به شرط پرداخت حق بیمه، همگی تحت پوشش خدمات بیمه حوادث و درمان مازاد دانش‌آموزی قرار دارند.

این در حالی است که کلیه کارکنان اداری و آموزشی آموزش و پرورش و خانواده تحت تکفل‌شان (صرفا همسر و فرزندان) که به تبع آنان دارای دفترچه بیمه‌گر پایه باشند، سرباز معلمان، آموزشیاران نهضت سواد آموزی، بازنشستگان فرهنگی که مجددا در آموزش و پرورش مشغول به کار شده‌اند و دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در مدارس ایرانی خارج از کشور نیز از جمله گروه‌های تحت پوشش برای دریافت خدمات بیمه‌ای از شرکت بیمه دانا به شمار می‌روند.

گستره خدمات بیمه دانا به حدی است که طی سالیان اخیر، بیمه دانا همواره گزینه شماره یک وزارت آموزش و پرورش برای دریافت خدمات بیمه‌ای از این شرکت بوده است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches