×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

بر اساس یک نظرسنجی که نتایج آن روز یکشنبه منتشر شد، بیشتر یونانی ها اخراج کارمندان این کشور را ضروری توصیف کردند.

در این نظرسنجی که موسسه کاپا آن را با مشارکت هزار و دو نفر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هم زمان با اعتراض اجتماعی شدید به طرح سازماندهی کارمندان دولت در پارلمان انجام داد، ۶۰٫۶ درصد با اخراج کارمندان دولتی موافقت و ۳۶ درصد مخالفت کردند.

حدود ۷۰ درصد طرفداران حزب میانه رو دموکراسی نوین و پاسوک ( سوسیالیست )، دو حزب حاضر در ائتلاف حاکم، راه حل اخراج کارمندان را تایید کردند.

۴۷٫۸ درصد طرفداران حزب راست گرای افراطی سیریزا، نخستین تشکل مخالفان، اخراج کارمندان را ضروری توصیف کردند.

در این نظرسنجی که نتایج آن در هفته نامه تو ویما To Vima منتشر شد، ۶۴٫۵ درصد شرکت کنندگان از پایان دادن به طرح عدم اخراج کارمندان حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از آتن، پارلمان یونان این هفته قانون اخراج کارمندان را تصویب کرد که افسران پلیس، معلمان و نگهبانان مدارس را شامل می شود.

این کارمندان قرار است هشت ماه با حقوق کم کار کنند و بعد یک پیشنهاد جدید را بپذیرند و در غیر این صورت استعفا دهند.

نخستین گروه از کارمندان روز دوشنبه و ۴۲۰۰ نفر نیز تا پایان ژوئیه اخراج می شوند.

این اقدام به ویژه زمینه را برای پرداخت بخشی دیگر از کمک بین المللی ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورویی را فراهم می کند. منطقه یورو و صندوق بین المللی پول به تازگی این کمک مالی را تصویب کردند.

کاهش شمار کارمندان دولتی یکی از درخواست های متعدد حامیان مالی یونان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches