×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بورس کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد را دوباره فتح کرد

اقتصادتهران: مهمترین اتفاق معاملات امروز بازار سرمایه فتح دوباره کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد بود.

به گزارش مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات روز سه شنبه با رشد خوبی مواجه شده و توانست کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد را پس گرفته و در جایگاه یک میلیون و ۸۱۷ هزار واحد قرار گیرد. نمادهای فولاد، شستا، کچاد، شپنا، شبندر، فارس و فولاد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته و نمادهای شستا، شپنا و فولاد بیشترین تراکنش را از آن خود کردند.

ارزش معاملات خرد امروز بورس به عدد ۹,۴۹۵ میلیارد تومان رسیده و ۱۱۰ نماد در وضعیت صف خرید، ۳۴۰ نماد مثبت، ۱۲۸ نماد منفی و ۲۸ نماد صف فروش بودند، ارزش صف خرید به عدد ۵۶۷ میلیارد تومان رسیده و ارزش صف فروش به ۲۴۳ میلیارد تومان رسید.

برآیند ورود و خروج پول نیز به عدد ۱۹۹ میلیارد تومان رسید این میزان ورود پول بعد از چند روز خروج پول مثبت ارزیابی شده اما برای تثبیت روند صعودی باید ورود پول و ارزش معاملات خرد افزایش یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches