×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بهسازی زمین بازی بوستان‌های شمال شرق تهران

تهران اکونومی: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۴ از بهسازی و تجهیز زمین بازی بوستان منطقه همزمان با فرارسیدن فصل تابستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای رفاه حال شهروندان و نیز غنی سازی اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان، اداره فضای سبز منطقه توسعه و تجهیز زمین بازی بوستان‌های منطقه را دردستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: بوستان الغدیر از بوستان‌های بزرگ منطقه است که به علت قرار گرفتن در میان محله‌های مسکونی با سطوح مختلف فرهنگی، اجتماعی و همچنین دارا بودن کاربری های آموزشی و فضاهای متعدد مورد استفاده طیف وسیع و متنوعی از شهروندان منطقه، به خصوص خانواده‌ها قرار دارد.

ناصحی افزود: در همین راستا برای تنوع بخشیدن و افزایش کیفیت سطح تفریحات محلی ساکنین، اخیرا عملیات تجهیز وسایل بازی مدرن در این بوستان اجرایی شده است.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه گفت: همچنین در بوستان‌های منطقه وسایل بازی جدید و مدرن همچون تاب خانواده، میله گردشی، راکت تعادلی، و الاکلنگ استاده نصب شده است که کودکان و نوجوانان و حتی گاهی جوانان را ترغیب به بازی و فعالیت می‌نماید.

وی در پایان بیان داشت: حال حاضر منطقه ۴ با داشتن ۲۵۱ بوستان بیشترین فضای سبز را در بین مناطق ۲۲ گانه دارا است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches