×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از شرکت تولیدی آرمانی رویال تکنولوژی کیش

اقتصادتهران: شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش شامگاه جمعه، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در شهرک صنعتی شماره ۳ این جزیره بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش به ایرنا گفت: این شرکت با سرمایه گذاری ۵۰۵ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال راه اندازی شده است.

امید اسلمی افزود: با احداث این شرکت برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی بیان کرد: فعالیت شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش در راستای ساخت پروتزهای درون اندامی در جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب است که با تولید ۶۰ هزار پیچ در سال ۲۰ درصد از نیاز کشور را تامین می کند.

وی با بیان اینکه بازار هدف محصولات این شرکت، همه بیمارستان های دولتی و خصوصی است اظهار کرد: صادرات به کشورهای همسایه منطقه خاورمیانه و بازارهای اروپایی نیز از بازارهای هدف شرکت هستند.

اسلمی ادامه داد: اعزام نیروهای فنی و مهندسان این شرکت به کشورهایی مانند کره جنوبی که در این عرصه فعالیت دارند و استفاده از اساتید برای آموزش نیروی انسانی این شرکت و افتتاح آزمایشگاه توسعه و تحقیق از جمله اقدامات این شرکت است.

وی اضافه کرد: طراحی و ساخت انواع پروتز از پلیمر از برنامه های بعدی این شرکت است و با توجه به خرید دانش فنی از کشور آلمان مهندسان این شرکت در حال آموزش این تکنولوژی هستند.

وی اظهار کرد: ساخت پروتز زانو و لگن از برنامه های بعدی شرکت آرمانی رویال تکنولوژی کیش است.

جزیره کیش با مساحت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۸ کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches