×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بهره برداری از سوله مدیریت بحران در تهران

تهران اکونومی: با اعلام پیشرفت ۸۵ درصدی سوله مدیریت بحران ناحیه یک منطقه ۲۲ ، این سوله بعنوان مرکز مدیریت بحران در این محله بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:« کلنگ احداث سوله مدیریت بحران ناحیه یک در اواخر سال ۹۲ زده شد و اکنون با پیشرفت ۸۵ درصدی در مرحله نصب تجهیزات و محوطه سازی است و در اواخر امسال نیز به بهره برداری خواهد رسید. مساحت این پروژه ۱۵۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان ۹۰۰ متر مربع است. این سوله از ۳ قسمت اداری ویژه مدیریت بحران، آموزشی-ورزشی و فضاهای پیرامونی به تشکیل شده است.»

وی در تشریح بخش‌های مختلف سوله مدیریت بحران ناحیه یک خاطرنشان کرد: « قسمت اداری به فعالیت های مدیریت بحران اختصاص داده شده و دارای فضاهای مشتمل بر بخش های مدیریت، آتش نشانی، امداد و نجات، اورژانس و محل نصب نگهداری دستگاه های شتاب نگار است. قسمت ورزشی،زمین ورزشی سرپوشیده سرویس های بهداشتی، دوش، رختکن و اطاق مدیریت ورزش را شامل می شود و فضاهای پیرامونی نیز به محوطه، نگهبانی، پد هلیکوپتر و … اختصاص دارد. »

شهردار منطقه ۲۲ افزود: « هدف از احداث سوله های مدیریت بحران، ایجاد مکانی برای ساماندهی و استقرار ادوات بمنظور تسریع در کمک رسانی در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی، فراهم کردن بستر عملیاتی و تاکتیکی در بحران های طبیعی و غیرطبیعی، ارزیابی و کنترل بحران ها و کاربرد آموزشی و ورزشی ویژه شهروندان و توسعه شبکه شتاب نگاری است. »

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches