×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌ مندی بیش از ۱۶ هزار مسافر نوروزی از خدمات اسکان اضطراری

اقتصادتهران: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بهره‌ مندی بیش از ۱۶ هزار و ۶۵۰ تن از مسافران نوروزی از خدمات اسکان اضطراری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با تشریح خدمت ‌رسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶، از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ساعت ۶ صبح ۷ فروردین ۹۶، گفت: مردان خستگی ‌ناپذیر هلال ‌احمر در ۲ هزار و ۸۸۹ ماموریت امدادی خدمات لازم را به ۵۸ هزار و ۱۰۰ تن از هموطنان ارائه کرده و ۲ هزار و ۳ تن هموطنان را از حوادث نجات دادند.

وی با تشریح خدمات امدادگران در ۱۲ روزه اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ هلال‌احمر، اظهار کرد: امدادگران هلال‌احمر در مجموع در ۲ هزار و ۸۸۹ ماموریت امدادی، خدمات لازم را ارئه کرده‌اند که در این میان یک ‌هزار و ۲۷۴ ماموریت شامل ۴۴ درصد از ماموریت‌های امداد و نجات؛ به مصدومان حوادث رانندگی و ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به ۵۸ هزار و ۱۰۰ تن از هموطنان در ۱۲ روز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، افزود: بر این اساس ۲هزار و ۳ تن از حوادث نجات داده شده و یک‌هزار و ۳۸۹ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به ارائه خدمات درمان سرپایی به ۱۱ هزار و ۹۰۰ تن از هموطنان، عنوان کرد: در این زمینه ۱۳ هزار و ۴۷۱ مسافر نوروزی از اسکان موقت بهره برده و ۲۷۱ مورد عملیات رهاسازی از جمله رهاسازی ۵۰۵ مصدوم در سوانح ترافیکی انجام شده است.

وی از عموم هموطنان و مسافران نوروزی فصل بهار خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره ۱۱۲ به عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶ هلال‌احمر که از روز بیست و پنج اسفند ۹۵آغاز شده تا روز ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches