اقتصادتهران: کانال ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
به منظور سهولت دسترسی وضرورت بهکارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانهروزی برقرار گردید.
در این راستا، مشتریان بانک آینده میتوانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانالهای ذیل با شمارهگیری تلفن ۸۵۹۳۶ و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانهروزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.
دیدگاه ها بسته هستند.