×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌برداری از بازار میوه و تره‌بار رزمندگان در منطقه۲

اقتصادتهران: شهردار منطقه۲ گفت: با بهره برداری از بازار تره بار محله پونک، تعداد بازارهای فعال در منطقه به ۲۴ مرکز افزایش یافت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر، گفت: این مراکز با هدف تکمیل سرانه های خدماتی منطقه و تسهیل درخدمات رسانی به شهروندان احداث و همزمان با شصت و هفتمین شنبه امید و افتخار به بهره برداری رسید.

وی افزود: این بازار تره بار پس از نیازسنجی انجام شده، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در فضایی به وسعت ۲۰۰مترمربع  و به صورت سازه های سبک طراحی شده است.

صالحی گفت: بنا به رویکرد مدیریت شهری در افزایش سرانه های خدماتی محلات، شهرداری منطقه نیز با وجود وجود ۲۳ بازار فعال میوه و تره بار که درحال خدمات رسانی به شهروندان هستند، در یکسال گذشته با همکاری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، ضمن بررسی های کارشناسی درخصوص نقاط موردنیاز ساکنین منطقه به بازارهای جدید و محلات فاقد بازار ،نهایتاً ۵ قطعه زمین مستعد جهت احداث و راه اندازی بازارهای جدید را تحویل سازمان میادین میوه و تره بار کرد.

وی  با اشاره به اینکه با بهره برداری از بازارتره بار رزمندگان دسترسی شهروندان محله پونک به این مراکز تسهیل می شود، افزود: این بازار تره بار در فضایی جانمایی شده است که از فضای مناسب برای پارک خودرو برخوردار بوده و مشکلات ترافیکی را در این محل ایجاد نخواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches