×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌برداری آزمایشی سامانه یکپارچه عملیات بندری در منطقه ویژه بندر امام خمینی(ره)

فاز نخست سامانه یکپارچه عملیات بندری در بخش ورود کالا از راه خشکی به بندر با هدف یکپارچگی مدیریت، شناسایی و دسترسی کاربران به تمامی سامانه‌های حیاتی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به طور آزمایشی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) سازمان بنادر و دریانوردی عصر جمعه در نشست آغاز بکار سامانه یکپارچه عملیات بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره) با اشاره به تلاش‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای اتوماسیون‌سازی تمامی فرآیندهای کاری با هدف جلب رضایتمندی مشتریان و ذی‌نفعان اظهارکرد: کاهش مراجعه حضور مشتریان در بنادر با تسهیل دسترسی به فرآیندهای بندری از اهم اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

هادی خورسندی با بیان اینکه انطباق با قوانین و مقررات ساری و جاری در کشور و استانداردهای جهانی از ویژگی‌های مهم آن است که طراحان تلاش کرده اند در جریان تدوین سامانه مذکور این ویژگی‌ها کاملا رعایت شود.

وی با اشاره به امکان تبادل اطلاعات با دیگر سازمان‌های نظارتی و اجرایی کشور نظیر گمرک و راه‌آهن در بستر این سامانه تصریح کرد: یکپارچه‌سازی فرآیندی، داده‌ای و نرم‌افزاری عملیات بندری در سازمان از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه برشمرد.

مدیرکل فاوای سازمان بنادر و دریانوردی همچنین افزود: طراحی مدل کسب و کار و فرآیندها در سامانه یکپارچه عملیات بندری با رویکرد هوشمندی، داده محوری، کاهش مداخله نیروی انسانی، ایجاد حداکثر تسهیلات در زنجیره تامین برای ذینفعان و در عین حال تحقق اهداف قانون گذار و سازمان‌های نظارتی صورت می پذیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches